Marile eșecuri ale marilor branduri

Publicat: 15 02. 2012, 12:03
Actualizat: 15 02. 2012, 17:33
Când nu doar băcanul de la colț, ci și Colgate, Dell, Exxon, Ford, Harley Davidson, Heinz, IBM, Intel, Kellog''s, Kodak, Levi''s, McDonald''s, Procter & Gamble, Polaroid, Sony, Unilever, Coca-Cola sau Pepsi pot cunoaște gustul amar al insuccesului, lumea ciulește urechile și vrea să afle mai mult.

Când nu doar băcanul de la colț, ci și Colgate, Dell, Exxon, Ford, Harley Davidson, Heinz, IBM, Intel, Kellog’s, Kodak, Levi’s, McDonald’s, Procter & Gamble, Polaroid, Sony, Unilever, Coca-Cola sau Pepsi pot cunoaște gustul amar al insuccesului, lumea ciulește urechile și vrea să afle mai mult.

Matt Haig s-a hotărât să facă o trecere în revista a evenimentelor care au loc atunci când mari grupuri internaționale lansează branduri care eșuează spectaculos și cu pierderi financiare greu de recuperat.