Noul număr de telefon la care va putea fi sesizată Protecția Consumatorului, începând cu 6 ianuarie

Publicat: 02 01. 2013, 13:16
Actualizat: 31 01. 2019, 19:52

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon – 021/9551 – începând din 6 ianuarie, când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Noul telefonul al consumatorului, Infocons – 021/9551, este apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă și este număr cu tarif normal în rețeaua Romtelecom.

La acest număr de telefon, consumatorii pot obține informații despre modul în care pot depune o reclamație sau sesizare.

Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.

Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligația să afișeze o plachetă care să conțină următoarele informații: Telefonul Consumatorilor Infocons – 021/9551, linie telefonică la tarif normal în rețeaua Romtelecom, adresa și numerele de telefon/fax și adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecția consumatorilor și comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, și adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).

Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autoritatii Naționale pentru Protecția Consumatorilor.