Pasagerii cursei Tenerife-București care a întârziat peste 24 de ore din cauza unor probleme tehnice vor ajunge în țară în acestă seară

Publicat: 08 08. 2012, 17:13
Actualizat: 20 03. 2019, 20:39

UPDATE: Aeronava care trebuia să plece marți din orașul spaniol Tenerife spre București ar urma să decoleze miercuri seară, după remedierea defecțiunii care a provocat întârzierea, potrivit reprezentanților companiei Tarom.

„În vederea remedierii defecțiunii, o echipă tehnică Tarom a fost trimisă astăzi (miercuri – n.r.), la fața locului, cu prima cursă disponibilă. Echipa va ajunge la avion în jurul orelor 19:00 (oră locală Tenerife). Se estimează o durată de maximum trei ore pentru remedierea defecțiunii astfel încât în jurul orelor 22:00 (oră locală Tenerife) aeronava să fie pusă în funcțiune și să poată efectua zborul Tenerife – București în condiții de siguranță pentru pasageri”, se precizează într-un comunicat remis Mediafax, miercuri, de Tarom.

Potrivit companiei, în situația imposibilității de remediere a defecțiunii, pasagerii vor fi transportați la București prin una din următoarele variante: contractarea pe plan local a unei aeronave sau, în cazul în care nu este disponibilă nicio aeronavă pe plan local, trimiterea a două aeronave Tarom de tip Boeing 737-700.


O aeronavă care trebuia să plece, marți, din Tenerife spre București cu 204 pasageri are peste 24 de ore de întârziere din cauza unor probleme tehnice, o echipă fiind trimisă, miercuri, la Tenerife pentru a remedia defecțiunea, a anunțat compania Tarom, informează Mediafax.

Aeronava Airbus 310 care trebuia să efectueze zborul Tenerife – București cu 204 pasageri la bord se află de marți pe Aeroportul din Tenerife din cauza unor probleme tehnice ce nu au putut fi remediate pe loc, au precizat reprezentanții companiei Tarom.

„Cursa charter RO5294, Tenerife – București, planificată să decoleze ieri, 07 august 2012, ora 13:00 (ora locală Tenerife) de pe Aeroportul din Tenerife și să aterizeze la București la ora 21.20 (ora locală) este încă la Tenerife din cauza unor probleme tehnice”, se arată într-un comunicat de presă de miercuri al companiei Tarom.

Pasagerii zborului RO5294 au fost cazați peste noapte la hotel, costurile fiind suportate de compania Tarom.

O echipă tehnică va fi trimisă miercuri, la Tenerife pentru a remedia defecțiunea.