Vlad Voiculescu: „Mă bucur că ideea promovată de Ministerul Sănătății în ianuarie a devenit acum campanie a guvernului”

Publicat: 27 05. 2021, 17:09
Actualizat: 27 05. 2021, 17:16
Voiculescu, despre campania de vaccinare a guvernului / Sursă Foto: Mediafax Foto

Fostul ministrul al Sănătății, Vlad Voiculescu, a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj în care spune că se bucură că „ideea promovată de Ministerul Sănătății în ianuarie a devenit acum campanie a guvernului”, făcând aluzie la spotul distribuit astăzi de premier.

„Mă bucur că ideea promovată de Ministerului Sănătății în ianuarie a devenit acum campanie a guvernului.

PS. Recunosc că nu ne-am gândit atunci să facem un clip cu domnul Florin Cîțu”, a scris Voiculescu pe Facebook.

În aceeași postare, Voiculescu a distribuit și mesajul din luna ianuarie: „Ce conține vaccinul? Săruturile și îmbrățișările uitate. Excursiile cu școala. Bunicii la masa de sărbători. Un film bun la cinema cu popcorn și suc mare. O seară la teatru cu sala plină. Un concert cu mii de spectatori. O cină la restaurant cu prietenii. O escapadă de weekend cu avionul, hotărâtă peste noapte. O petrecere acasă unde fiecare aduce gustări. Competiții sportive. Strângeri de mână când faci cunoștință cu cineva. Vise liniștite și granițe deschise. Profesori care merg printre rândurile băncilor. Mulțimea din gară. Libertatea de a sta acasă când vrei TU…”

Premierul Florin Cîțu, despre noua campanie de informare publică privind vaccinarea anti-COVID-19: „Ne recâștigăm viețile. România, hai că se poate!”

Guvernul a lansat o nouă campanie de informare publică privind vaccinarea anti-COVID-19. Premierul Florin Cîțu a anunțat că vor exista 11 spoturi de promovare pentru campania de vaccinare, iar în unul din ele este „actor” chiar el. Tema generală a campaniei va fi una nouă, „Ce conține vaccinul?”, a precizat Cîțu.

GÂNDUL.RO prezintă principalele declarații ale premierului Florin Cîțu, cu ocazia noii campanii de informare publică privind vaccinarea anti-coronavirus:

  • Lansăm o nouă campanie de comunicare pentru vaccinare.
  • Am știut din primele zile că o să vină și acest moment.
  • Am avut momente în care a trebuit să facem mai mult, pentru a convinge populația.
  • Sunt mai multe motive:
  • Unele au ținut de logistică, le-am rezolvat pe parcurs, dar altele țin de informare.
  • Deschidem o campanie de vaccinare nouă, cu abordare personală, bazată pe emoție
  • Vaccinarea nu înseamnă doar statistici, cifre
  • Este un bun comun al tuturor, de care avem nevoie pentru revenirea la normalitate
  • Fiecare român ar trebui să se gândească la ce îi lipsește