Antreprenori de mici, o experiență reală de BUSINESS. La Edu Party, de 1 iunie, copiii au învățat să vândă ce creează
Edu Party le-a oferit copiilor o experiență reală de business, cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie – peste 8 standuri de produse create și vândute de cei mici, sub ghidaj educativ.
Pe 1 iunie 2025, la Moara Corbeanca, peste 50 de copii au participat la un eveniment educativ ce a pus accentul pe dezvoltarea abilităților antreprenoriale și financiare încă de la cele mai mici vârste.
Sub umbrela Edu Party, o inițiativă Safety Coffee în parteneriat cu Kids in Business și Academia Titi Aur, copiii nu doar s-au jucat, ci au făcut primii pași în lumea reală a economiei – învățând să creeze, să valorifice și să vândă produse proprii.
Experiența, un cadru real pentru învățarea conceptelor de bază din educația financiară
Evenimentul a inclus un târg dedicat micilor antreprenori, cu peste opt standuri unde copiii și-au expus creațiile – de la produse hand-made și decorațiuni, până la deserturi făcute acasă.
Experiența a oferit un cadru real pentru învățarea conceptelor de bază din educația financiară: stabilirea unui preț, interacțiunea cu clienții, noțiuni de profit și cost, dar și lecții de prezentare și promovare.
Copiii au fost încurajați să gândească practic
Într-un peisaj educațional încă rigid, această inițiativă vine ca un exemplu concret de învățare experiențială. Copiii au fost încurajați să gândească practic, să colaboreze și să își asume responsabilități – abilități fundamentale în formarea unor viitori adulți independenți și orientați spre soluții.
Pe lângă componenta antreprenorială, Edu Party a inclus și ateliere de siguranță rutieră și de siguranță online, activități de mișcare, precum și sesiuni de gaming strategic – totul într-un cadru controlat și educativ.
Citește și: