O bătrână a vrut să-și scoată pensia din bancomat, dar nu a primit niciun ban după ce suma i-a fost retrasă din cont. REACȚIA neașteptată a băncii
Publicația maghiară Blikk, citată de Libertatea, relatează povestea șocantă a unei bătrâne din Ungaria care a încercat să-și scoată dintr-un bancomat o parte din pensie, dar acțiunea a avut un final neașteptat și chiar frustrant.
Anul acesta, în data de 12 mai, femeia a încercat să scoată suma 75.000 de forinți (aproape 950 de lei) de la un bancomat al OTP Bank, deși este clienta altei bănci, dar aparatul nu i-a eliberat niciun ban, iar suma respectivă i-a fost debitată, fiindu-i acceptate cardul și codul PIN.
Ea a raportat imediat incidentul băncii sale, CIB Bank, dar răspunsul inițial al reprezentanților acesteia a fost că tranzacția e înregistrată corect și că bancomatul a eliberat banii, conform chitanței.
Pe 14 mai, CIB Bank a informat-o că au început investigarea legitimității tranzacției, iar două săptămâni mai târziu, banca a anunțat că, din cauza investigației în curs la OTP Bank, cazul va fi probabil închis pe 18 iunie.
În ciuda așteptării îndelungate, reclamația a fost în cele din urmă respinsă. OTP Bank a susținut că bancomatul a eliberat suma, bazându-se pe datele înregistrate de aparat.
Cerere pentru înregistrările video ale băncii
„OTP tergiversează de atunci, responsabilii ignoră cererea mea. Ceea ce mă deranjează cel mai mult este că, deși pentru mine este o sumă mare, nu mai sunt motivată în primul rând să-mi recuperez banii, ci să dovedească pe baza înregistrării video dacă aparatul a eliberat sau nu banii. Eu știu că nu am primit nimic, chiar nu am ridicat suma”, a declarat pensionara pentru jurnaliștii de la Blikk (parte a Ringier Media International).
Ulterior, femeia a solicitat OTP Bank să trimită înregistrarea video de la bancomat către CIB Bank, argumentând că aceasta ar trebui să arate clar că nu a primit niciun ban de la ATM.
Sursa foto – caracter ilustrativ: Shutterstock