Cum a fost PĂCĂLIT un turist din Iași. Ce a pățit după ce a plătit 1.800 de euro pentru 7 nopți la all-inclusive în Antalya

Publicat: 29 07. 2023, 08:31
Cum a fost păcălit un turist din Iași. Ce a pățit după ce a plătit 1.800 de euro pentru 7 nopți la all-inclusive în Antalya

Un turist din Iași a plătit 1.800 de euro pentru o vacanță în Antalya, Turcia, la All-Inclusive. În schimb, a rămas și fără bani și fără concediul mult visat.

Un tânăr din Iași care voia să plece cu prietenii în Antalya a rămas doar cu planurile de vacanță. Părinții lui au achiziționat un sejur de 1.800 de euro, prin agenția de turism Kusadasi, dar ulterior au aflat că firma și-a cerut insolvența.

Cum a fost păcălit un turist din Iași. Ce a pățit după ce a plătit 1.800 de euro pentru 7 nopți la all-inclusive în Antalya

„Am sunat la Ministerul Turismului, nu răspunde nimeni la telefon. Nici la OPC nu răspunde nimeni”

„Contractul este din luna iunie, anul curent. Am aflat printr-un e-mail al companiei că a intrat în insolvență pe 16 iulie 2023. La Iași nu mai este nimeni cu are să discutăm, să vedem ce facem, cum ne recuperăm banii. În e-mail scrie că e anulată rezervarea și o să storneze factura. Fiul nostru trebuia să plece în perioada 7-15 august 2023. Măcar dacă ne anunțau, nu mai plăteam și a doua tranșă de bani, 500 de euro. Adică au luat banii după ce au intrat în insolvență și noi habar nu aveam.

Am sunat la Ministerul Turismului, nu răspunde nimeni la telefon. Nici la OPC nu răspunde nimeni. La agenția de turism nu mai e nimeni. Vrem să știm ce să facem să ne recuperăm banii. În grupul fiului meu sunt 8 persoane care trebuiau să plece și au luat pachetele de la Kusadasi. Am mai cumpărat pachete de vacanță de la această companie și erau serioși, dar acum s-a întâmplat asta”, susține Mihaela B., mama tânărului din Iași care trebuia să plece în vacanță, citată de BZI.

„Vă rugăm să nu vă prezentați în aeroport!”

Clienții au primit următorul mesaj de la agenția de turism:

„După analiza situației rezervării dumneavoastră vă comunicăm că, din păcate, nu putem onora serviciile specificate în contract. Prin urmare rezervarea se anulează. Pe email veți primi factura storno. Vă rugăm să nu vă prezentați în aeroport!

Vă informăm că agenția de turism Kusadasi a solicitat deschiderea procedurii de reorganizare judiciară a societății, ca urmare a intrării în incapacitate de plată. Vom reveni către dumneavoastră cu o informare privind o modalitate de recuperare a sumelor achitate. Regretăm neplăcerile pricinuite”.

Două persoane din Iași au sesizat, până acum, Protecția Consumatorului în legătură cu „țeapa” primită de la agenția de turism.