Sorin din Iași a dat retur un COLET pe care tocmai îl primise. Ce a pățit apoi: „Din momentul acela…”

Publicat: 17 01. 2025, 19:39
Ce a patit un barbat din Iasi cand a dat retur un colet

Sorin, un bărbat din Iași, a povestit că a comandat pe internet o geacă în valoare de 757 de lei. I-a venit apoi coletul acasă, dar a fost nevoit să îl dea retur. Ce a pățit apoi.

Sorin, bărbatul din Iași, susține că articolul vestimentar nu a mai ajuns la destinație, iar în prezent nu reușește să intre nici în posesia pachetului și nici să recupereze banii. Prin urmare, el a decis să facă o plângere la Poliție și la Protecția Consumatorului.

Bărbatul a declarant că a trimis un colet retur spre Oradea în data de 16 decembrie 2024. El a specificat curierilor să menționeze pe AWB plata prin bancă, dar ei ar fi tipărit AWB-ul cu mențiunea „ramburs”. De atunci, pachetul cu geaca parcă a dispărut.

„Mi-au pierdut un colet și nu vor să mi-l înapoieze. Lor le figurează că este în depozit, dar nu vor nici să-mi ofere contravaloarea lui. Am trimis un colet retur spre o firmă din Oradea. Din start, au tipărit greșit AWB-ul, pentru că a ajuns coletul la destinație și ei l-au refuzat. S-a întors, și de pe data de 23 decembrie 2024, lor le figurează ca fiind în depozit, numai că, probabil, l-au furat, nu-l mai găsesc acolo.”, a mărturisit ieșeanul pentru BZI.

Sorin crede că pachetul său a fost furat, iar firma de curierat nu vrea să îl despăgubească. Bărbatul s-a prezentat și fizic la unul dintre ghișee, în data de 23 decembruie 2024, ca să discute cu reprezentanții companiei, dar tot nu a reușit să resolve problema.

„Nu știu ce se întâmplă, nici nu vor să îl caute. Am făcut sesizare la București. La fel, au trimis înștiințare spre Iași și nu vor să-l caute, nu vor să dea niciun răspuns. Astăzi (n.r. – miercuri, 15 ianuarie 2025), iar am sunat la ei. Ei spun că nu sunt rău intenționați, ci pur si simplu nu-l găsesc. Mi-au spus că, atunci când o să îl găsească, o să mă contacteze. După regulile lor, coletul stă în depozit 5 zile.

Nu poate sta în depozit, pentru că se întoarce la cel care l-a expediat. Deci, îmi este clar că este furat și nu vor să mă despăgubească. Pe data de 23 decembrie 2024, am mers ca să modific AWB-ul. Nu era de competența fetelor de la ghișeu, trebuia să vină un responsabil, dar totuși nu am fost preluat de nimeni. Din momentul acela, coletul s-a pierdut”, a mai spus Sorin.

Într-un final, bărbatul a hotărât să meargă la poliție, cu gândul că își va putea primi banii înapoi sau măcar coletul. Dar polițiștii i-au precizat că întâmplarea nu se încadrează în nicio faptă, prin urmare a apelat la Protecția Consumatorilor din Iași, unde a depus o plângere.

Sorin din Iași a mai povestit că nu a rezolvat nimic și că este trimis dintr-o parte în alta, fără niciun rezultat:

„Am fost și la poliție, dar, practic, nu se încadrează la nicio faptă. Am făcut o plângere și la Protecția Consumatorului. În baza numărului de reclamație, cei de la București nu au primit niciun răspuns de la Iași. Era trecut acolo, clar, cont bancar și ei au pus, când au tipărit AWB-ul, ca să fie ramburs suma respectivă, deci au greșit din start. Din cauza aceasta, cei de la firma la care trebuia să ajungă coletul l-au trimis retur.

Am discutat cu ei și mi-au spus că este greșit AWB-ul, și să merg la firma de curierat, să modifice. Dar angajații firmei de curierat nu vor să vorbească cu clienții, astfel, am rămas fără colet și fără bani. Cei de la Iași nu le-au trimis niciun răspuns celor de la București. La Iași nu este niciun responsabil, niciun șef de depozit. Respectivele de la ghișeu nici nu se prezintă, nu au ecuson să arate cum se numesc, este o debandadă totală acolo”, a mai spus bărbatul, pentru sursa citată.

CITEȘTE ȘI: