Un mare hipermarket dispare din România. Toți românii făceau cumpărături aici, anunțul e oficial

Publicat: 08 01. 2024, 11:47
Supermarket - Sursa foto - Caracter ilustrativ: Envato

Unul dintre cele mai ”vechi” supermarketuri intrate pe piața românească va ieși din România. Recent, hipermarketul Cora a fost cumpărat de Carrefour. Întreaga tranzacție ar trebui să se finalizeze până la finalul anului 2024.

În noiembrie 2023, cei de la Carrefour au făcut un anunț oficial privitor la preluarea magazinelor Cora.

”Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În plus față de cele 10 hipermarketuri și 9 magazine de proximitate, Carrefour devine și angajatorul celor peste 2000 de lucrători care au asigurat activitatea Cora în România.

”Experiența actuală a clienților Cora va evolua treptat către universul Carrefour”

În perioada următoare, hipermarketurile și magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. Carrefour este determinat să le ofere clienților cea mai bună experiență în hipermarketurile și magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express. Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa și campania Cora devine Carrefour, menită să vină în ajutorul consumatorilor și să îi familiarizeze cu noile beneficii.

Experiența actuală a clienților Cora va evolua treptat către universul Carrefour. Aceștia vor face cunoștință cu produsele și furnizorii deja consacrați, cu produsele locale, expertiza comercială și standardele de calitate Carrefour, dar se vor bucura în continuare și de vechile practici eficiente păstrate de noua echipă de angajați. Strategia va fi implementată treptat, asigurând o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale, astfel încât actualii și viitorii clienți să beneficieze cât mai curând posibil de campaniile promoționale Carrefour și de selecția de produse a retailerului. Aceeași abordare va fi aplicată și în relaționarea cu furnizorii și alți parteneri, pentru ca aceștia să adere cât mai curând posibil la toate procedurile și standardele Carrefour”, se precizează într-un comunicat de presă.