TIFF 2015. Spotul oficial de promovare a festivalului „își propune să tragă un ghiont generației tinere”

Publicat: 14 05. 2015, 11:38

Pentru al doilea an, campania de imagine a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) este semnată de artiștii Anton Groves și Damian Groves. Cei doi au realizat afișul și spotul oficial al TIFF, al căror protagonist este Cristian Iorga, actor la Teatrul de Nord din Satu Mare.

„Campania de imagine din acest an își propune să tragă un ghiont generației tinere din ce în ce mai obsedate de tehnologie și care nu mai are timpul sau atenția necesară pentru a se concentra la filmul din sala de cinema”, a explicat Anton Groves.

„Spiritul TIFF – reprezentat atât în poster, cât și în spotul festivalului de acele mâini cu mănuși negre – încearcă să intervină intempestiv și să deschidă larg ochii protagonistului, reinterpretând comic imaginea iconică din Portocala mecanică. «Agresiunea» continuă în spotul festivalului, în care mănușile negre îi smulg telefonul mobil din mână și-l supun pe tânărul interpretat de talentatul actor Cristian Iorga unui flux copleșitor de emoții cinematografice”, a adăugat el.

Spotul este produs de Libra Film și Studioset. Imaginea este semnată de David Lee.

Anton și Damian Groves, regizori pe jumătate britanici, pe jumătate români, realizează scurtmetraje, videoclipuri și spoturi publicitare pentru clienți de pe piața românească și internațională. Anul acesta, Anton Groves, absolvent al London Westminster University, își va prezenta în secțiunea Zilele Filmului Românesc scurtmetrajul „Lag”, după ce în 2011 a fost selecționat cu „Waste”. În același an, a câștigat Best Music Video Stone Film Festival, cu „Speaker’s Death”.

Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), ediția a 14-a, se desfășoară în perioada 29 mai – 7 iunie 2015, la Cluj-Napoca. Evenimentul este organizat de Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc și Asociația pentru Film și Cultură Urbană.

Mai multe detalii despre TIFF 2015 sunt disponibile aici.