Avaria de la metroul bucureștean a fost remediată, trenurile circulă din nou în condiții normale. UPDATE

Publicat: 17 07. 2014, 23:10
Actualizat: 21 03. 2019, 16:54

Circulația metroului bucureștean – îngreunată, joi seară, din cauza unei avarii la o șină, pe firul doi de mers, dinspre Piața Romană spre Piața Universtății – se desfășoară în condiții normale de la ora 21.45, după remedierea problemei, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanții Metrorex.

Avaria a fost sesizată în jurul orei 18.00, când a fost trimisă, la fața locului, o echipă de intervenție.

UPDATE 20:10 Călătorii de pe peronul stației Piața Romană au fost informați de un angajat al Metrorex că defecțiunea tehnică ar putea fi remediată în aproximativ o oră.

UPDATE 19:56 La intrarea în stația Piața Romană călătorii sunt avertizați de angajații unei firme de pază că pe peron este mare aglomerație.

UPDATE 19:40 Trenurile circulau, la momentul transmiterii acestei informații, la intervale de aproximativ 20 de minute, potrivit datelor furnizate gândul de mai multe persoane aflate în stații de metrou de pe linia IMGB-Pipera.

 

„La ora 18.00 a fost constatată o defecțiune de șină între stațiile Piața Romană și Universitate pe firul 2, pe sensul către Universitate. Se circulă în pendulă, pe firul 1, între Piața Romană și Universitate. O echipă de intervenție a Metrorex se află în prezent în zonă pentru a constata natura defecțiunii. În stații, călătorii sunt avertizați că intervalul de circulație a trenurilor este mai mare”, au declarat pentru gândul surse din Metrorex.

Reprezentanții Metrorex au precizat că se fac eforturi pentru ca circulația să intre în normal într-un timp cât mai scurt.

Metrorex a anunțat introducerea în circulație, începând din 9 iulie, a noilor trenuri cumpărate de la firma CAF Spania, în urma unui contract de peste 97 de milioane de euro, acestea circulând pe magistrala Pipera-Piața Victoriei- Piața Unirii-Berceni.

Noile trenuri de metrou vor fi puse în circulație eșalonat, în semestrul II al anului 2014.

Potrivit contractului, primele patru trenuri sunt realizate la Beasain, Spania, iar următoarele 12 sunt asamblate la Atelierele Grivița din București. 

Noile trenuri au 6 vagoane, lungimea de 113,6 metri, lățimea de 3,2 metri și capacitatea de a transporta un număr de 1.200 de călători. Viteza maximă este de 80 km/h, iar viteza comercială este de 40 km/h.