Black Friday după 10 ore: eMAG are 24 de vânzări pe secundă, PayU trece pragul de 90 mil. lei

Publicat: 17 11. 2017, 18:32

„Datele pentru intervalul orar 00.00-17.00 arată vânzări de 90,3 milioane de lei. Pentru comparație, acest volum îl depășește cu 55% pe cel care a fost tranzacționat în acelați interval al zilei de Black Friday din anul trecut (vineri, 18 noiembrie 2016)”, a comunicat PayU.

Iar clienții eMAG au comandat, până la orele 17.00, peste 843.0000 de produse, în valoare de 270 de milioane de lei. „Cele mai căutate categorii sunt: produse pentru casă, electrocasnice mici, telefoane, produse pentru îngrijire personală și fashion”, au comunicat reprezentanții eMAG.

„Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017 a venit de pe mobil și asta arată că mobile shoppingul este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu”, a declarat Tudor Manea, directorul general al eMAG.

Recorduri în Black Friday 2017 la eMAG: „secunda de aur” 150 de comenzi și „minutul de aur” 3.026 de comenzi.

Referitor la platforma PayU, vineri au avut loc 125.000 de tranzacții online, principalele categorii de produse vândute fiind IT&C (90%), fashion (7%) și eTail (home&deco, vinuri, jucării, cosmetice etc. – 3%).

Cea mai mare tranzacție înregistrată în platforma PayU România a fost de 36.371 de lei, cumpărătorul fiind din România – bijuterii. Principalele țări din care vin tranzacțiile sunt România (97%), Franța și Portugalia, dintr-un total de 51 de țări unde au fost consemnate tranzacții de Black Friday.

„Minutul de aur”, când au avut loc cele mai multe vânzări (tranzacții pe minut) pe PayU, a fost în intervalul orar 7.03-7.04, cu 922 de tranzacții. Anul trecut, „minutul de aur” a consemnat 500 de tranzacții, mai arată datele PayU.

„Anul acesta, evenimentul Black Friday a început în forță, având o evoluție spectaculoasă. Pînă la ora 13.00, am depășit rezultatele din întreaga zi de anul trecut în ceea ce privește volumele tranzacționate. Dacă se menține acest ritm, estimăm că la finalul zilei vânzările online de Black Friday vor ajunge la nivelul întregului weekend de reduceri din 2016″, a declarat Marius Costin, directorul general al PayU România.