Cum îi merge celui mai mare mall din Transilvania la o lună de la deschidere

Publicat: 06 05. 2015, 16:27

This browser does not support the video element.

Traficul din luna aprilie, dar și cei peste 230.000 de oameni care au venit la mall în primul weekend de la lansare, „confirmă gradul mare de interes al brașovenilor și al întregii regiuni față de Coresi Shopping Resort”, relevă un comunicat de presă al centrului comercial.

În prima lună de existență a centrului comercial, acesta a generat venituri de peste cinci milioane euro pentru chiriașii săi.

Potrivit celui mai recent studiu realizat de Coresi Shopping Resort, cu aportul Centrului de Cercetare de Marketing Mednet, 4 din 5 persoane recomandă Coresi din poziția de ambasadori ai brandului și 90,6% au o percepție pozitivă declarată cu privire la brand.

Coresi Shopping Resort a fost dezvoltat de Immochan România, divizia imobiliară a grupului Auchan, în urma unei investiții de 60 milioane euro.