Cum să faci bani dintr-un selfie. Doi tineri din București au descoperit rețeta: „Ne-am dat seama că ar putea merge în România”

Publicat: 04 02. 2018, 08:15

Statuetele sunt sinonime cu premiile, recunoașterea unei performanțe în carieră sau personaje din filme transformate în figurine. Acest lucru nu este valabil în cazul statuetelor printate 3D de către Minimizer, un start-up care le permite clienților să-și transforme imaginea într-o statuetă de pus pe birou sau de dăruit altora. „Ne-am dat seama că o idee care ar putea merge în România și care nu s-a făcut până acum este o afacere de imprimare 3D pentru publicul larg. Astfel lumea poate să înțeleagă ce este cu imprimarea 3D prin ceva palpabil”, explică antreprenorii Vlad Stănescu și Ovidiu Ionescu de ce au ales această nișă.

Imprimarea 3D este procesul de utilizare a aditivilor pentru a forma obiecte 3D solide de orice formă, după un model digital 3D. Astfel, imprimarea tridimensională, cunoscută și sub numele de fabricare aditivă, este o tehnologie emergentă ce promite să revoluționeze producția globală și să aibă un impact major în societate. Acest tip de fabricare se poate utiliza în diverse domenii, de la aviație și auto până la medicină.

Dacă această tehnologie ar ajunge la o maturitate necesară, ar putea reduce dramatic costurile pieselor de schimb în industria auto, dar ar și automatiza procesele de schimb. Mai mult decât atât, imprimarea 3D ar putea avea implicații și în sănătatea oamenilor și se experimenteză deja tipărirea de vase de sânge, organe, tumori și structuri cartilaginoase.

Citește continuarea pe Business Magazin!