Gândul
  • Publicat:
Financiar

De unde provin și ce înseamnă numele brandurilor? Top 9 companii care au făcut istorie – galerie foto

De unde provin și ce înseamnă numele brandurilor? Top 9 companii care au făcut istorie – galerie foto
Sunt companii care au ajuns cunoscute pretutindeni în lume. Sunt branduri de referință. Sunt nume care au ajuns să se identifice cu domenii precum electronice, fotografie, IT sau vestimentație.

Sunt companii care au ajuns cunoscute pretutindeni in lume. Suntbranduri de referinta. Sunt nume care au ajuns sa se identifice cudomenii precum electronice, fotografie, IT sau vestimentatie. Suntcorporatii pe care orice manager de succes si-ar dori sa leconduca. Vorbim despre noua organizatii care au revolutionat lumeacu produsele, serviciile si marketingul lor.

Apple: Perceptii inovatoare

 De unde provin si ce inseamna numele brandurilor? Top 9 companii care au facut istorie

In 1970, cand Steve Jobs a vrut sa creeze o linie de PC-uri,computerele erau considerate instrumente ciudate si inaccesibilemajoritatii oamenilor. Asa ca, atunci cand a venit vorba desprealegerea numelui companiei, Jobs a apelat la unul din prieteniisai, pe care l-a rugat sa se gandeasca ce nume ar atrage atentia sicuriozitatea totodata a potentialilor clienti. Co-fondatorul SteveWozniak s-a inspirat din comuna din Oregon, in care locuia Jobs, cepurta denumirea de Apple, datorita imprejurimilor pline cu livezide mere. Astfel a ajuns Steve sa transforme Apple in liderulelectronicelor inovatoare, odata cu lansarea iPod-ului, iPhone-uluisi tabletelor iPad, produse care au atras atentia atat pasionatilorde tehnologie si calculatoare, cat si a celor nepasionati,starnindu-le acestora din urma interesul.

3M: Scurt, dar dulce


Cand s-a pus problema sa gaseasca un nume pentru compania lor,the Minnesota Mining si Manufacturing Company parea solutia ideala.Fondata in 1902 de cinci antreprenori din Two Harbors, dinMinnesota (SUA), organizatia avea sa devina inovatoare. Insa numelelung suna mai degraba robotizat si plicticos. Atunci asociatii s-augandit la un nume scurt, pe care consumatorii sa-l retina usor. Asas-a nascut 3M – numele care astazi este asociat cu usurinta cufaimoasele post-it-uri. Abrevierile si acronimele reprezintasolutia perfecta pentru numele lungi si provocatoare, sustin astazioamenii de afaceri.

Citește în continuarepe incont.ro

Inchide