După o istorie de opt decenii, un brand românesc de încălțăminte ajunge și în malluri

Publicat: 23 10. 2013, 13:48
Actualizat: 20 03. 2019, 20:00

Producătorul de încălțăminte Guban din Timișoara, care are o istorie de aproape opt decenii, a deschis la începutul acestei luni un magazin în centrul comercial Băneasa Shopping City din Capitală și are în plan ca în următorii trei ani să acopere principalele orașe ale țării cu o rețea proprie de magazine atât în zone stradale, cât și în malluri, scrie Ziarul Financiar.

Miza este creșterea cifrei de afaceri și a producției cu minimum 20% în fiecare an.

FOTO: Adi Piclisan/Mediafax Foto

„Aveam deja un magazin în Timișoara în incinta fabricii, însă am decis să mergem și cu o unitate în unul dintre cele mai importante malluri din România, în Băneasa Shopping City. Planul nostru presupune însă și alte deschideri, atât în malluri unde vom merge cu încălțăminte premium, cât și în zone stradale unde vom vinde încălțăminte casual, însă tot din piele”, spune Eugeniu Cicoare (35 de ani), directorul general al Guban. (Cristina Roșca)

Citește articolul integral despre producătorul de învălțăminte din Timișoara în Ziarul Financiar