Explicația din spatele căderii McDonald’s. O greșeală simplă cauzează haos, cozi uriașe și clienți nemulțumiți

Publicat: 17 09. 2015, 10:30

Jarvis a declarat pentru Bloomberg Businessweek că noile meniuri complicate, precum băuturile espresso și McWrap, au creat haos în bucătării, au dus la scăderea calității mâncării vândute și la cozi lungi la punctele McDrive.

El a adăugat că i-a plăcut să lucreze cu McDonald’s, dar a realizat că nu mai poate continua. „A trebuit să plec naiba de acolo”, a declarat Jarvis, deși mai avea puțin și sărbătorea împlinirea a 50 de ani de când lucra cu compania de fast-food.

Bărbatul și-a vândut magazinele în noiembrie 2014.

„Nu cred că știu ce doresc (n.r. – cei de la McDonald’s) să facă. Spun ‘Hai să ne întoarcem la lucrurile de bază’. Apoi fac acești burgeri personalizați și vorbesc despre mic dejun oferit toată ziua”, a explicat Jarvis.

Și alți proprietari de francize McDonald’s sunt nemulțumiți. Într-un sondaj realizat recent, managerii acestora au oferit cel mai mic punctaj din ultimii 12 ani pentru perspectivele afacerii McDonald’s în următoarele șase luni.

„Cel puțin jumătate din operatorii din regiunea mea sunt în pragul colapsului”, a declarat unul dintre cei care au răspuns la sondaj. Meniul McDonald’s a crescut cu 42,4% în ultimii șapte ani, de la 85 de produse la 121, potrivit Wall Street Journal.