Înainte de criză, Helvetansa vindea anual 6-8 ceasuri de peste 150.000 de euro. Ce s-a întâmplat în ultimii ani în România

Publicat: 18 10. 2014, 18:20
Actualizat: 04 02. 2019, 03:22
Helvetansa, compania româno-elve­ția­nă fondată în 1994 specializată în comer­cia­liza­rea de ceasuri și bijuterii de lux, spune că cererea își revine, dar că deocamdată achizițiile de piese al căror preț depășește pragul de 150.000 de euro sunt oprite și acest segment de consumatori fiind afectat de criza financiară.
 
„În anii de dinaintea crizei, în 2007-2008, reușeam să vindem câte 6-8 ceasuri pe an cu me­canism tourbillon, prețul unor astfel de pie­se fiind cuprins între 150.000 și 200.000 de euro. Cel mai scump ceas pe care l-am vândut în pe­rioada de dinaintea crizei a fost un Piaget Polo Tourbillon Relatif în valoare de 250.000 de euro. După 2008 acest tip de vânzări s-au oprit, s-a oprit această cerere”, spune Max-Igor Muller, administratorul Helvetansa.
 
Com­pa­nia este prezentă pe piața locală prin inter­me­diul a trei magazine, două în Bu­cu­rești, din ca­re cel mai mare este pe Calea Victo­riei, și unu în Constanța, în incinta hote­lu­lui de cinci stele Vega, activ controlat de omul de afaceri Gabriel Comănescu. Compa­nia aduce pe piața locală branduri precum Vacheron Constantin, Cartier, Officine Panerai, Piaget și altele.
 
Citește continuarea pe ZF Corporate