ING: ATM-urile, POS-urile, cardurile, Home Banking-ul nu funcționează, nu se pot face plăți cu cardul

Publicat: 10 09. 2016, 19:28

„Știm de problemă. Nu știm ce a cauzat-o. Momentan avem reprezentanți care lucrează și care se concentrează să remedieze problema, iar ulterior vor săpa să vadă ce a cauzat-o. ATM-urile ING, POS-urile ING, cardurile și Home Banking-ul nu funcționează”, a spus Iosefina Frolu, Corporate Communication Director în cadrul ING Bank.

De alfel, în aplicația Home Bank a ING mesajul de întâmpinare pentru clienți este ”Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING nu este disponibil”.

Totodată, pe pagina de Facebook a băncii a apărut în urmă cu câteva zeci de minute o postare prin care este semnalată problema: ”Pentru moment sistemele ING sunt nefuncționale. Lucrăm cu viteză pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplăcerile create! Vă ținem la curent pe măsură ce restabilim funcționalitățile”.

Chiar și site-ul www.ing.ro nu a funcționat temporar în cursul zilei de astăzi, în prezent această problemă fiind rezolvată.

ING Bank s-a aflat pe locul 7 în topul celor mai mari bănci din România în 2015, cu o cotă de piață de 6,3% anul trecut. Banca avea active în valoare de 23,37 mld. euro în România în 2015.