S-a întors din SUA și a adus cu ea un brand de iaurt înghețat care îi aduce 300.000 de euro pe an

Publicat: 05 10. 2014, 13:37
Actualizat: 06 10. 2014, 17:57

A început cu un stand amplasat în mal­lul AFI Cotroceni și o investiție inițială care s-a apropiat de 150.000 de euro, iar în prezent firma Yogoberry, care deține licența brandului american pen­tru piața locală, are puncte de lucru în mallurile Băneasa din Capitală, Palas din Iași, Iulius din Timișoara și AFI Palace din Ploiești și spații stradale în Centrul Vechi din Bu­curești, pe terasa mallului Promenada și în Mamaia (deschise anul acesta), care funcționează în sezonul cald, scrie Ziarul Financiar.

„Am plecat din România încă din pe­rioa­da liceului pentru a studia, am lucrat apoi în consultanță pentru că mi-am dorit să fac și un MBA, ceea ce s-a și întâmplat. Am plecat de la început cu gândul de a mă în­toar­ce în țară și cum am văzut că în SUA iaur­tul înghețat este foarte popular, există astfel de magazine la fiecare colț de stradă, am zis că ar fi bine să aduc o licență în Ro­mânia. Este ceva mai costisitoare o licență, dar mai permi­si­vă decât o franciză, pentru că, deși iei re­țe­tele și materia primă de la ei, nu îți spune ni­meni cum să operezi”, spune Nicoleta Diaconu.

La început antreprenoarea importa materia primă, respectiv rețetele direct din SUA, însă odată ce brandul Sanoberry a început să fie cunoscut și în Europa, conducerea companiei a decis să deschidă o fabrică în Italia, care „alimentează” licențele din Europa și Asia.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar