Șeful celei mai mari agenții de publicitate din lume compară înființarea unei companii cu miracolul nașterii

Publicat: 07 08. 2015, 18:27
Actualizat: 09 08. 2019, 17:39

Sir Martin este inspirat de Bill Shankly, fostul manager al echipei de fotbal FC Liverpool, pentru care jocul nu era o chestiune de viață și de moarte, ci mult mai mult decât atât.

„E foarte important ca oamenii să știe acest lucru. Dacă dai naștere unei idei și o dezvolți, dacă o transformi în ceva semnificativ, ai o legătură emoțională cu ea și orice manager sau antreprenor care vine din exterior nu o va înțelege”, explică Martin Sorrell.

„Uneori, oamenii vor spune că implicarea ta reprezintă un lucru negativ. Dar îți spun din experiență proprie că prefer ca oamenii să fie implicați, decât dezinteresați de activitatea lor”, continuă Sorrell.

Uneori, legătura emoțională poate fi prea puternică. Sir Martin a fost acuzat că este un micromanager. „Nu cred că este o insultă”, răspunde șeful WPP. „Cred că este un compliment”.

Cele mai mari cinci agenții de publicitate din lume, în funcție de veniturile globale estimative în 2014:

WPP Group, Londra 19,0 miliarde dolari

Omnicom Group, New York 15,3 miliarde dolari

Publicist Groupe, Paris 9,6 miliarde dolari

Interpublic Group, New York 7,5 miliarde dolari

Dentsu, Tokyo 6,0 miliarde dolari