Vânzările MOL România au crescut anul trecut cu 7%

Publicat: 25 02. 2014, 12:47
Actualizat: 02 02. 2019, 08:51

„Vânzările totale de carburanți (inclusiv GPL și lubrifianți) ale MOL România au crescut cu 7% în 2013, de la 469 kilotone la 503 kilotone, susținute de extinderea rețelei de benzinării”, a declarat marți, la ZF Power Summit, directorul general al companiei, Kinga Daradics.

Vânzările de motorină au fost predominante, la 365 kilotone, în urcare cu 8% comparativ cu anul 2012, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 6%, la 133 kilotone.

În trimestrul al patrulea al anului anterior, vânzările retail ale MOL România au urcat cu 7% comparativ cu perioada similară a anului 2012, la 130 kilotone. Motorina a generat vânzări de 94 kilotone în trimestrul al opatrulea din 2013, în urcare cu 7%, iar benzina a avut vânzări de 34 kilotone, cu 6% mai mult față de intervalul corespunzător din 2012.

Rețeaua de distribuție a MOL România cuprinde 147 de stații de alimentare cu carburanți, rețeaua urmând să depășească cel mai probabil în acest an pragul 150 de unități, a spus Daradics.

„Vrem o cotă de piață de 15% până în 2015. Depășim 150 de stații până la finele anului. Am investit în ultimii doi-trei ani mai mult decât profitul obținut și credem că această tendință se va menține”, a afirmat Daradics.

La nivelul grupului MOL, ritmul de creștere a vânzărilor retail a fost anul trecut de 3%, la 3.479 kilotone.