Ziarul Financiar, tiraj record de 150.000 de exemplare

Publicat: 14 09. 2014, 13:09
Actualizat: 26 03. 2019, 01:02

„Ziarul Financiar va ajunge la 150.000 de manageri și oameni de afaceri. Cititorii noștri ne vor găsi în peste 200 de centre de afaceri, hoteluri și aeroporturi din cele mai mari 10 orașe. Misiunea noastră este să asigurăm informație de calitate pentru mediul de afaceri, iar printr-o astfel de acțiune îi arătăm comunității de business din România că este o forță care poate transforma societatea românească”, spune Sorin Pâslaru, redactor-șef Ziarul Financiar.

Ziarul Financiar oferă doar pe 15 septembrie 2014 posibilitatea utilizatorilor care intră pe pagina www.zf.ro/zf150000 să beneficieze pentru o lună de zile de acces gratuit online la articolele din ediția tipărită a ZF, devenind abonați la secțiunea ZF Print din ZFCorporate.ro.

ZFCorporate.ro este serviciul cu plată al ZF care oferă informații în timp real, analize, date statistice, infografice, știri despre oamenii de business și companiile pe care le conduc, precum și opinii despre evoluțiile din diverse sectoare ale economiei românești.

Ziarul Financiar publică în fiecare an suplimente și anuare precum „Top 100 cele mai valoroase companii din România”, „Who”s who in business – Top 1.000 de oameni de business din România”, „Top Tranzacții” sau „Topul celor mai mari jucători din economie”, realizează peste 50 de evenimente și conferințe de business anual și transmite pe site-ul www.zf.ro, în fiecare zi, de luni până vineri, emisiunea de business Video ZF Live.

Ziarul Financiar este brand-ul de referință al presei de business, pe piața românească. ZF își revendică poziția de cel mai puternic ziar de business din România prin credibilitate, prospețime și exclusivitate a informațiilor, adecvare pe target și tratare în adâncime a temelor de business. Ziarul Financiar oferă cititorilor semnificația evenimentelor recente și anticipează evoluțiile din afaceri și economie prin știri, analize și articole de opinie. Lider al presei de business din România, ZF se caracterizează prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate și echidistanță.