Oprah Winfrey își extinde imperiul multimedia printr-o colaborare cu site-ul Huffington Post

Publicat: 03 11. 2012, 17:01
Actualizat: 02 02. 2019, 01:21

HuffPost OWN – o secțiune nouă pe site-ul de informații american Huffington Post, care marchează o colaborare între publicația online condusă de Arianna Huffington și Oprah Winfrey Network, rețeaua de televiziune a realizatoarei Oprah Winfrey – s-a lansat, joi, potrivit huffingtonpost.com.

HuffPost OWN a făcut senzație în media americană încă de la lansare. Lansarea HuffPost OWN este văzută ca o unire a forțelor a două dintre cele mai puternice femei din industria media – Oprah Winfrey și Arianna Huffington.

„Huffington Post își continuă necruțătoarea sa expansiune în media prin adăugarea pe platforma sa a unei voci mari”, a apreciat USA Today.

Într-un editorial postat pe noua secțiune HuffPost OWN, Oprah Winfrey îi mulțumește Ariannei Huffington pentru faptul că i-a facilitat „conversația” cu publicul, prin intermediul Huffington Post, una dintre cele „mai respectate și dinamice platforme online din lume”.

„Am fost uimită să conștientizez că, în ciuda faptului că domină piața de televiziune de mai mult de două decenii, Oprah a fost, în fapt, făcută pentru internet. Ea a cunoscut totul despre implicare, autenticitate și conexiune cu mult timp înainte ca internetul să descopere aceste lucruri”, a scris, la rândul său, Arianna Huffington.

Anunțul privind colaborarea realizatoarelei de televiziune cu publicația Huffington Post, unde are o secțiune online și interactivă care îi este dedicată, a fost făcut public încă din luna mai de reprezentanții rețelei de televiziunii Oprah Winfrey Network, citați la momentul respectiv de Reuters.

Noua secțiune HuffPost OWN include conținuturi preluate de pe site-ul Oprah.com, diverse înregistrări video de la televiziunea OWN, deținută de Oprah, dar și articole și sfaturi despre sănătate, modă și cultură.

Site-ul Huffington Post, care combină informațiile cu divertismentul, opiniile și blogurile online, postând articole de actualitate despre politică, mediu, cultură și media, are 36 de milioane de vizitatori unici pe lună în Statele Unite ale Americii.

Lansat în 2005 și achiziționat în februarie 2011 de portalul AOL, Huffington Post și-a început expansiunea dincolo de granițele Statelor Unite ale Americii prin lansarea a două ediții anglofone – una în Canada și alta în Marea Britanie. Ca parte a tranzacției cu AOL, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post și editor-șef al publicației, a fost numită președinte și redactor-șef al Huffington Post Media Group.

Ulterior, Huffington Post și-a dezvoltat prezența la nivel internațional, lansând treptat și ediții în Franța, Spania și Italia.

Pe de altă parte, la începutul acestui an, Oprah Winfrey a dat afară 30 de angajați de la propria sa televiziune, OWN, într-un proces de restructurare a rețelei TV pe care vedeta de televiziune a lansat-o pe 1 ianuarie 2011 în parteneriat cu Discovery Communications.

Oprah Winfrey este supranumită „regina talk show-urilor” grație emisiunii sale „The Oprah Winfrey Show”, care a debutat în anii 1980. Când a renunțat la show-ul său celebru, Oprah Winfrey a spus că rolul său în cadrul rețelei de televiziune OWN va fi să stea în spatele camerelor de filmat. Dar lucrurile nu au mers conform planului. Audiențele înregistrate de rețeaua OWN au fost mici, iar Oprah va trebui să revină în fața camerelor de filmat.

Pe de altă parte, Oprah Winfrey continuă să se mențină în fruntea topului celor mai bine plătite celebrități din industria de divertisment. Oprah Winfrey a ocupat prima poziție în acest top grație veniturilor sale de 165 de milioane de dolari, obținute în perioada mai 2011 – mai 2012, potrivit clasamentului publicat în august de Forbes.