Acest român de 30 de ani a inventat o meserie nouă în magazinele Vodafone

Publicat: 24 06. 2014, 19:55
Actualizat: 29 07. 2014, 20:08

Un tânăr în vârstă de 30 de ani conduce de un an și jumătate structura de retail a Vodafone România, formată din propria rețea de 200 de magazine și o echipă de o mie de oameni.

Mihai Galiș are responsabilități clare: realizarea obiectivelor de vânzări, managementul cheltuielilor operaționale și al schemei de comisionare și implementarea strategiei pe trei piloni – echipa de vânzări, soluțiile operationale de retail și rețeaua de magazine, scrie Business Magazin.

„În ultimul an am dezvoltat experți de date mobile în fiecare dintre cele 200 de magazine, am remodelat profilul consultantului de produse business și am creat roluri de greeter (om care întâmpină clienții) pentru cele mai mari magazine din țară”, a povestiti Galiș. „Totodată, am cristalizat rolul managerilor din magazine, pentru că rolul lor de coordonare este esențial în dezvoltarea oamenilor și în experiența oferită clienților”, a adăugat el.

Galiș a lucrat în trecut în Washington, unde era consultant. A renunțat însă pentru a-și putea construi o carieră în România: „Pentru mine a fost o revelație faptul că, după opt ani de carieră în domeniul financiar, am făcut schimbarea către vânzări”, a explicat acesta.

„Încerc în mod constant să creez o cultură flexibilă, în care fiecare om din echipa mea să se simtă încurajat să aducă plus valoare și să fie deschis schimbării, pentru că în mod constant creăm roluri adaptate trendurilor din piata și nevoilor clienților”, a adăugat Mihai Galiș în cele din urmă.

CITIȚI ARTICOLUL INTEGRAL ÎN BUSINESS MAGAZIN