Acest tânăr a luat lucrurile aruncate de alții și le-a transformat într-o super afacere

Publicat: 10 06. 2017, 15:24
Actualizat: 01 10. 2018, 22:39

 

Mai exact, el a folosit pentru decorațiuni țevi vechi, motoare de mașini sau pompe pe care muncitorii le lăsaseră într-o fabrică abandonată. „Pentru mine a fost important ca decorul să arate cât mai realist”, a povestit tânărul designer. „Am vrut ca cei care intră în cameră să aibă impresia că trăiesc într-o lume postapocaliptică””, a adăugat el.

Ideea din spatele Escape este una destul de simplă: ești într-o cameră încuiată, înconjurat de indicii, și ai la dispoziție 60 de minute pentru a găsi cheia. Pare simplu? În realitate, nu e chiar așa.

Primul joc de acest tip datează încă din 1988, atunci când John Wilson a lansat „Behind Closed Doors”, o aplicație de tip text adventure, prin comenzi scrise, în care jucătorul trebuia să evadeze dintr-o cameră folosind diverse obiecte. Termenul „Escape the Room” a fost lansat în 2001, odată cu jocul „Mystery of Time and Space” (MOTAS). Succesul a fost atât de mare, încât în următorii ani s-au dezvoltat sute de mii de programe similare.

Citește continuarea pe Business Magazin