Adevărul ascuns în spatele fotografiilor „înainte și după” la produsele pentru slăbit

Publicat: 01 08. 2013, 15:52
Actualizat: 30 07. 2014, 15:25

Andrew Dixon, un antrenor de fitness din SUA susține că fotografiile de tipul „înainte și după” folosite inclusiv în industria produselor pentru slăbit sunt trucaje. Acesta a arătat cum potențialii clienți sunt păcăliți prin reclame la produsele pentru slăbit, dar și la aparatele menite să topească kilogramele în plus.

Acesta arată că pentru a arăta mai slab nu trebuie decât să apelezi la niște trucuri. Antrenorul arată că în primele fotografii folosește pantaloni mai largi, nu are mușchii încordați, iar trupul lui pare unul ieșit din formă, notează Daily Mail.

Pentru fotografie care ar trebui să arate o „transformare spectaculoasă” el folosește altă pereche de pantaloni, se rade pe piept și își încordează mușchii abdominali.

De asemenea, înainte de poză el a făcut câteva exerciții abdominale și câteva flotări. Un alt factor de luat în cosiderare este sursa de iluminare folosită atunci se realizează fotografia.

În numai o oră, corpul antrenorului pare mult mai tonifiat. Atfel de tehnici sunt folosite de majoritatea produselor care promit o scădere în greutate rapidă și fără efort. Tehnicile aceastea sunt doar niște trucuri care induc în eroare persoanele care chiar vor să scape de kilogramele în plus, spune antrenorul.