An prost pentru Huidu. Cum au evoluat afacerile agenției sale de turism, Kiss Travel, în 2012

Publicat: 10 08. 2013, 19:28
Actualizat: 03 04. 2019, 20:48

Afacerile agenției de turism Kiss Travel, deținută de fostul moderator TV Șerban Huidu, au scăzut cu peste 23% în 2012, la circa 50.000 de euro, reiese din datele Ministerului Finanțelor Publice (MFP).

Mai mult, profitul companiei a început să scadă încă din 2010, primul an în care Kiss Travel a raportat rezultate pozitive.

Evoluția afacerilor companiei Kiss Travel (în lei)

Huidu spune că ideea afacerii a pornit de la o pasiune mai veche de-ale sale. Înainte de a se angaja la radio, Huidu a fost ghid montan.

„Înainte de radio am fost ghid montan și am făcut Făgărașul, Retezatul, Apusenii, Zărnești cu Piatra Craiului. Ulterior am avut inițiativa asta, luând-o cumva înaintea vremurilor pentru că eu îmi doresc ca agenția asta să fie pentru oamenii care au trecut de autocare, de autocare low-cost. Va fi peste sacoșe de rafie, peste repatrieri. Acum nu este, dar îmi doresc mult. Și am făcut-o într-un fel pentru mine. Aș vrea să ofer ceva ce românii doar au visat și ceva de atunci, în 2007, puteau să și atingă. Aș vrea să o lansez când economia va fi mai sus”, declara Huidu pentru Wall Street, în toamna anului 2011.