Beyoncé și-a pierdut coroana. Care este cea mai urmărită vedetă pe Instagram

Publicat: 25 08. 2015, 16:21
Actualizat: 25 08. 2015, 17:01

Contul de pe platforma de Instagram a starletei americane este, în prezent, urmărit de peste 44.145.200 de persoane, în timp ce Beyoncé are peste 44.033.800 de fani.

Atât Kim Kardashian, cât și Beyoncé publică pe Instagram fotografii cu ele și familiile lor (în special cu cele două fetițe ale lor, North și Blue Ivy), însă acestea sunt diferite. Pe de o parte, Kim Kardashian este mult mai activă pe platforma de socializare, iar, pe de altă parte, mesajele ei sunt mult mai personale decât cele ale cântăreței americane.

Tehnic vorbind, cel mai urmărit cont de Intagram este chiar al platformei de socializare, care este urmărit de peste 94,5 milioane de persoane. După acesta, cele mai populare conturi aparțin celebrităților.

Astfel, top 10 cele mai urmărite persoane pe Instagram este format din starleta americană Kim Kardashian (peste 44,1 milioane de fani), cântăreața americană Beyoncé (peste 44 de milioane), cântăreață de pop-country Taylor Swift (peste 43,7 milioane), actriță și cântăreață americană Selena Gomez (peste 41,9 milioane), actriță și cântăreață americană Ariana Grande (peste 41,8 milioane), cântărețul canadian Justin Bieber (peste 37,1 milioane), modelul Kendall Jenner (peste 35,5 milioane), vedeta TV Kylie Jenner (peste 33,8 milioane), cântăreața de rapp Nicki Minaj (peste 32,3 milioane) și vedeta TV Khloé Kardashian (peste 30,6 milioane).

Kim Kardashian, protagonistă a reality show-ului „Keep Up with the Kardashians”, este actrița de reality show cel mai bine plătită din televiziunea americană, câștigurile ei financiare ridicându-se la peste 6 milioane de dolari în 2013.

Starleta americană are o relație cu Kanye West din 2012, iar fetița lor, North, s-a născut la jumătatea lunii iunie 2013. Vedeta de televiziune și rapperul american s-au căsătorit pe 24 mai 2014, la Florența, iar în prezent așteaptă al doilea copil, un băiat.

Instagram, o platformă folosită în general pentru distribuirea de fotografii, a fost preluată de Facebook în anul 2012, printr-o tranzacție de un miliard de dolari.