Burberry renunță la produsele din BLĂNURI NATURALE și la aroganța ARDERII bunurilor nevândute

Publicat: 06 09. 2018, 12:13
Actualizat: 25 03. 2019, 19:06

Reprezentanții brandului de lux, al cărui nou designer este Riccardo Tisci, spun că nevoia de a demonstra o mai mare responsabilitate în ceea ce privește mediul și societatea este cheia unui succes pe termen lung.

Burberry a fost ținta criticilor la începutul acestui an după ce a recunoscut public că arde și distruge hainele și accesoriile nevândute, pentru a-și proteja brandul și a evita ca acestea să fie vândute ieftin.

În ceea ce privește blănurile, Burberry se alătură astfel altor mari branduri de modă, precum Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren și, mai recent, Versace, care au renunțat deja la aceste produse.

„Burberry a anunțat că nu va mai folosi blana în colecțiile sale. Asta înseamnă că brandul de lux devine responsabil în ceea ce privește societatea și mediul”, scrie un utilizator pe Twitter:

Burberry a incinerat haine, genți și parfumuri de lux în valoare de 37,8 milioane de dolari în 2017, pentru a preveni comercializarea lor către „oamenii nepotriviți”.
Raportul anual al Burberry arată că brandul exclusivist din Londra a dat foc unor haine de 1.800 de dolari bucata, dar a incinerat și tricouri de 250 de dolari bucata. Dincolo de aceste obiecte vestimentare, Burberry a distrus în flăcări produse de înfrumusețare în valoare de 13,76 milioane dolari și accesorii de lux de 24 milioane de dolari. În cinci ani, compania a incinerat produse Burberry nevândute în valoare de 116 milioane de dolari.

Burberry, cu o valoare de piață de 11,6 miliarde de dolari, nu este singurul brand de lux care și-a distrus marfa nevândută, pentru a preveni ca aceasta să ajungă la jucătorii de pe piața reducerilor. H&M, Chanel, Louis Vuitton urmează același trend și experții vorbesc despre o practică obișnuită în rândul mărcilor de lux, care vor să-și păstreze caracterul exclusivist.

Foto: Hepta