Câți români s-au uitat la a treia ediție a emisiunii „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”

Publicat: 19 02. 2015, 14:28

Astfel, luni, la premieră, emisiunea a avut 2,5 milioane de telespectatori, marți a avut 2,3 milioane, iar miercuri – 2,1 milioane.

În ciuda scăderii, ”Sunt celebru, scoate-mă de aici!” a fost lider detașat în toate cele trei seri.

”A treia ediție a reality-show-ului ‘Sunt celebru, scoate-mă de aici!’ a fost lider de audiență (n.r. miercuri) pe toate segmentele de public, în intervalul 20:30 – 22:30, aventurile din junglă fiind urmărite la nivel național de peste 2.1 milioane de români. În minutul de aur de la 21:28, peste 2.5 milioane de persoane urmăreau aventurile concurenților în tabăra din Africa de Sud. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a condus detașat topul audiențelor cu 15.0 puncte de rating și 29.8% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi (n.r. Antena 1) a reușit să obțină un rating mediu de 6.0 puncte și 11.9% cotă de piață”, se arată într-un comunicat Pro TV, citat de reportervirtual.ro.

Emisiunea, în care 12 vedete trec prin provocările junglei, este transmisă live de luni până duminică, timp de trei săptămâni, din Africa de Sud. Prezentatorii sunt Cabral și Mihai Bobonete, iar printre participanți se numără Ruby, Mihai Trăistariu, Gina Pistol sau Cătălin Moroșanu.