Cele mai populare căutări pe Google în 2017. Surprizele din TOP 10

Publicat: 13 12. 2017, 13:34
Actualizat: 13 12. 2017, 15:06

Astfel, la nivel global, topul 10 al celor mai populare căutări pe Google în 2017 este format din „Uraganul Irma”, pe primul loc, urmat, în ordine, de „iPhone 8”, „iPhone X”, „Matt Lauer”, „Meghan Markle”, „13 motive pentru care/ 13 Reasons Why”, „Tom Petty”, „Fidget Spinner”, „Chester Bennington” și „India National Cricket Team”.

Numele lui Matt Lauer, Harvey Weinstein și Kevin Spacey – până de curând unii dintre cei mai puternici oameni din industria de media și divertisment din SUA, implicați în scandaluri de abuz și hărțuire sexuale – sunt trei dintre cele mai populare 10 căutări pe Google, la nivel global, anul acesta.

Topul celor mai populare nume căutate pe Google la nivel global, anul acesta, este format din „Matt Lauer”, „Meghan Markle”, „Nadia Toffa”, „Harvey Weinstein”, „Kevin Spacey”, „Gal Gadot”, „Melania Trump”, „Floyd Mayweather”, „Michael Flynn”, „Philippe Coutinho”.

De asemenea, topul 5 al celor mai populare știri în 2017 a fost format din Uraganul Irma, bitcoin, atacul armat din Las Vegas, Coreea de Nord și eclipsa solară.

La nivel global, în 2017, oamenii au fost interesați, în ordine, de „cum se face slime”, „cum se fac ochelari pentru eclipsă”, „cum se cumpără bitcoin”, „cum să vizionezi Mayweather vs McGregor” și „cum să faci un fidget spinner”.

Oamenii au mai fost interesați, în 2017, de cum se prepară pieptul de pui, urmat, în ordine, de rețetele cu carne tocată, rețeta de „poÄŸaça tarifi” (un fel de pâine turcească), rețeta de frigănele și rețeta pentru prăjitura Kek tarifi.

Mai multe topuri se găsesc pe https://trends.google.com/trends/yis/2017/GLOBAL/.

Căutările anului 2017 sunt realizate pe mai multe categorii, căutând să surprindă tendințe de căutare din fiecare țară în care este prezentă compania Google, dar și la nivel global. Listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii și instrumente care oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global și regional. Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp și termeni utilizați. De asemenea, Google utilizează instrumente interne care permit realizarea de analize complexe suplimentare. Mai mult, Google a eliminat spam-ul, căutările de navigare și cele care se repetă.