Cinci tipuri de oameni pe care trebuie să-i eviți pe Facebook

Publicat: 29 05. 2012, 11:58
Actualizat: 29 05. 2012, 11:58

Dacă obișnuiești să primești în lista ta de prieteni pe oricine, poate ar trebuie să iei în calcul câteva sfaturi înainte să acționezi la fel pe viitor. Huffington Post a realizat o listă cu cele cinci tipuri de oameni cu care ar trebui să eviți să te împrietenești pe Facebook.

Persoanele pe care nu le cunoști

Un studiu făcut anul trecut arată că unul din cinci utilizatori se împrietenește cu necunoscuți pe Facebook. Dacă te numeri printre ei, poate ar trebui să iei în calcul activarea butonului de „abonare”, prin care cei care nu te cunosc vor putea să-ți vadă actualizările, fără a mai fi nevoie să fiți prieteni.

Oamenii care trimit cereri de prietenie oricui

Nu este o idee bună să-i adaugi în lista ta pe utilizatorii care obișnuiesc să se împrietenească cu toată lumea, inclusiv cu străinii. Astfel, informațiile tale vor fi vizibile pentru un număr mai mare de oameni, mai ales dacă ai ales setarea care permite prietenilor prietenilor tăi să vadă anumite lucruri pe profilul tău.

Foștii parteneri ai persoanei iubite

Nu numai că este stânjenitor, dar este și periculos să te împrietenești cu fosta iubită sau fostul iubit al actualei tale jumătăți. Astfel, o lași pe acea persoană să vadă anumite lucruri pe care le faci tu în prezent cu persoana iubită.

Desigur, există și situații în care cei doi păstrează o relație amiabilă sau mai discută din când în când.

Șeful tău

Toată lumea greșește, dar dacă se întâmplă să postezi ceva greșit pe Facebook atunci când îl ai în listă și pe șeful tău, s-ar putea să fii concediat. Au existat o grămadă de cazuri celebre ale unor persoane care au fost concediate din cauză că postat poze indecente sau mesaje nepotrivite pe rețeaua de socializare, neglijând faptul că și superiorii lor le pot vedea.

Utilizatorii care promovează orice

Este destul de enervant să  vezi postări de la oameni sau companii care fac lobby pentru ceva anume, mai ales dacă nu se află în lista ta de interese. Așadar, ar fi mai bine să-i eviți pe utilizatorii care fac PR pentru o formație muzicală sau care îți spun cât de bun a fost un produs pe care l-au mâncat la micul dejun.