Cum poți estompa ridurile cu ajutorul dietei

Redactor:
Mădălina Chițu
Cum poți estompa ridurile cu ajutorul dietei
Trecerea anilor și mediul poluant în care trăim lasă urme adânci în primul rând pe chipul nostru.

Trecerea anilor și mediul poluant în care trăim lasă urme adânciîn primul rând pe chipul nostru.

Oamenii de știință de la Universitatea din Nottingham,coordonați de dr. Ian Stephen, au constatat că îmbătrânirea precocepoate fi prevenită cu ajutorul dietei bogate în fructe și legume,informează site-ul time.com. Experții susțin că alimentele aucapacitatea de a stimula producția naturală de colagen de lanivelul epidermei, dar și de a accentua ridurile. „Important estesă alegi alimentele care mențin pielea hidratată și elastică”,precizează dr. Stephen.

Afinele, merișorul, căpșunele și zmeura suntfoarte bogate în antioxidanți, substanțe care împiedicăîmbătrânirea prematură a celulelor. „Afinele conțin mai mulțiantioxidanți decât orice alt aliment. Ele sunt, de exemplu, de treiori mai bogate în această substanță decât vinul roșu sau ceaiulverde. În plus, studiile arată că aceste fructe, în special,căpșunele, conțin foarte multă vitamina C – un adevărat elixir altinereții”, completează dr. Ian Stephen.

Roșiile conțin cea mai mare cantitate delycopen – un remarcabil antioxidant. Testele efectuatearată că lycopenul este mai puternic în nimicirea unor radicaliliberi decât betacarotenul.

Varza, la fel ca broccoli, este legumacruciferă cu o puternică acțiune antioxidantă.Specialiștii susțin că, pentru a obține maximum de beneficii,trebuie să mâncăm varza sau alte legume din familia sa crude sauușor fierte.

Stafidele, care sunt struguri uscați, auconcentrații mai ridicate de compuși antioxidanți decât struguriiproaspeți, dar nu la fel de mulți ca vinul roșu, potrivit testelorrealizate. Astfel, o porție de 40 de grame de stafide conține detrei ori mai mulți antioxidanți decât un pahar de vin alb și otreime față de un pahar de vin roșu franțuzesc.

Inchide