Două canale de televiziune care sunt urmărite și în România trec prin schimbări

Publicat: 22 04. 2014, 14:41
Actualizat: 27 03. 2019, 15:34

Potrivit broadbandtvnews.com, Modern Times Group (MTG) a anunțat rebrandingul numeroaselor sale televiziuni pay TV (cu plată, n.r.), începând din 29 aprilie.

Astfel, toate televiziunile de documentare (Viasat) și cele de filme (TV 1000) ale MTG vor avea un nou look, care va fi vizibil la nivel internațional.

Potrivit companiei, toate televiziunile MTG vor primi în cadrul acestui proces de rebranding noi logouri, noi imagini on-air și noi identități off-air.

Noile logouri și noile imagini au fost optimizate pentru orice dispozitiv și pentru orice suport de vizionare.

Televiziunile care vor fi vizate de procesul de rebranding sunt cele de documentare, respectiv Viasat Explore (cunoscut până în prezent ca Viasat Explorer), Viasat History, Viasat Nature și Viasat Crime, dar și cele de filme – TV 1000, TV 1000 Action și TV 1000 Kino.

„Am investit într-un conținut mai bun și difuzăm mai multe programe în premieră la nivel european pe televiziunile noastre. Noua și incitanta imagine reflectă noua identitate a televiziunilor noastre și conținutul de înaltă calitate pe care îl difuzăm”, a declarat Karin Heijink, vicepreședinte al diviziei Pay TV din Estul Europei în cadrul companiei Modern Times Group.

Ea a precizat că, în prezent, din ce în ce mai multe persoane vizionează programele difuzate de MTG de pe dispozitive mobile. Astfel, procesul de rebranding a fost „un pas natural” pentru a îmbunătăți experiența de vizionare a acestor programe.

Modern Times Group este principalul operator de televiziune din Scandinavia și țările baltice. Televiziunile din portofoliul MTG sunt distribuite în 32 de țări, din Europa Centrală și de Est, Asia, Africa și SUA, fiind disponibile în peste 92 de milioane de locuințe.

În România, televiziunile din portofoliul Modern Times Group sunt distribuite de societatea Veloce Net SRL.