„E scârbos! Ne-au dat prosoape murdare de rahat”. Trebuia să fie o vacanță romantică de 5 stele în Turcia, dar când au ajuns la hotel au rămas îngroziți – FOTO

Publicat: 27 08. 2019, 14:38

Cuplul din Manchester, Marea Britanie, și-a rezervat camera de hotel prin intermediul agenție TUI și a fost încântat să plătească 1.480 lire sterline pentru a se asigura că vacanța va fi cât se poate de relaxantă.

Dar încântarea celor doi s-a diminuat pe măsură ce săptămâna a continuat, deoarece li s-a oferit o cameră murdară, mâncare grasă și prosoape mudare de rahat.

Disperată și sătulă de situație, Cheryl a încercat să schimbe camera, dar i s-a râs în față și i s-a spus că o altă cameră liberă nu poate apărea ca prin magie.

„A fost dezgustător. Am rezervat o cameră la Hotelul Ramada pentru că părea pe site un hotel de cinci stele foarte frumos. Dar când am ajuns, hotelul a fost drăguț, dar toate celelalte lucruri erau mizerabile … era dezgustător. Am mai fost în vacanțe de cinci stele înainte și m-am așteptat din nou la aceleași condiții, dar ce s-a întâmplat a fost departe de asta. De îndată ce am ajuns acolo am fost nemulțumiți, era destul de târziu, dar tot am putut vedea că este mizerie. Dacă te uitai în mare, ai fi crezut că este totul în regulă, dar când te uitai mai de aproape, era dezgustător. Ne-am lăsat bagajele în cameră și am încercat să vorbim cu un recepționist de acolo care ne-a informat că nu se poate face nimic, întrucât hotelul era rezervat complet și nu aveam cum să ne mutăm în altă cameră. Gary a spus că ar trebui să bem ceva și să rezolvăm situația dimineața următoare, așa că am făcut asta, dar a doua zi am avut aceeași problemă, așa că am decis să vorbim cu un reprezentant TUI,” a povestit femeia despre experiența neplăcută pentru Daily Star.

„Lucrurile nu au mers bine – la început nu l-am putut găsi, dar ni s-a dat numărul lui de telefon și am încercat să-l sunăm. Sunam și sunam, dar nu l-am putut contacta până când nu l-am văzut într-un colț. M-am dus până la el și l-am întrebat de ce nu-mi răspunde la telefon – mi-a spus că avea o întâlnire de afaceri, dar cu nu ăsta este motivul, ci faptul că deja întârziase. I-am spus că trebuie să-i vorbesc despre starea camerei și ne-a trimis la managerul care se ocupa de reclamații care a început să râdă. L-am rugat să nu facă asta, pentru că lucrurile erau în mod evident îngrozitoare și el a scos un iPad și ne-a spus că ne uităm la toți oamenii care depuseseră plângeri înaintea noastră – erau 5 sau 6 persoane. Era evident că nu era nimic disponibil și nu putea face nimic, dar era atât de nepoliticos cu mine, mi s-a părut inacceptabil, dar m-am gândit, fie ne place, fie plecăm”, a continuat aceasta.

În încercarea de a profita la maxim de vacanță, Cheryl și Gary au încercat să uite de starea camerei în care stăteau.

Dar lucrurile s-au înrăutățit atunci când cuplul a luat cina într-o seară iar mâncarea era foarte grasă.

„Mâncarea a fost îngrozitoare – în general era foarte grasă și aproape rece. Mâncarea era plină de grăsime, iar mare parte din ea era necomestibilă. Părea, de asemenea, că și personalul era nemulțumit și arăta foarte posac”, a relatat Cheryl.

Ulterior, femeia, în vârstă de 50 de ani, și partenerul ei au fost din nou scârbiți după ce cameristele le-au pus prosoape murdare de rahat. 

De asemenea, cei doi susțin faptul că piscina nu a fost curățată cât timp au fost ei în vacanță deoarece bărbatul își pierduse inelul în apă și ceruseră personalului de la hotel să îi anunțe când va fi curățată pentru a-l recupera. 

Foto: Captură Daily Star