„Foc și furie” la Casa Albă: Secretele lui Donald Trump vor ajunge pe micile ecrane

Publicat: 18 01. 2018, 12:12
Actualizat: 18 01. 2018, 13:26

Drepturile asupra cărții lui Michael Wolff – care a scris, printre altele, că Donald Trump ar fi fost „tulburat” de victoria electorală, că nu i-a plăcut ceremonia de învestitură în funcția de președinte al SUA și că se temea în Casa Albă – au fost achiziționate de compania Endeavor Content, potrivit Hollywood Reporter și Variety.

Potrivit celor două publicații, producător al adaptării TV va fi chiar Michael Wolff.

Cartea „Foc și Furie: În interiorul Casei Albe conduse de Donald Trump” este o compilație de mărturisiri ale unor apropiați ai președintelui american privind cele 18 luni de campanie electorală și perioada scursă de la alegerea acestuia ca șef de stat. Wollf scrie că anturajul președintelui se îndoiește de capacitățile de a guverna ale lui Trump, descris în acest volum ca un incompetent, un șef de stat care nu citește aproape nimic și își petrece serile uitându-se la televizor și telefonându-le prietenilor să se plângă.

Autorul mai vorbește despre presupusele ambiții prezidențiale secrete ale Ivankăi Trump și oferă date despre aprecierea pe care Donald Trump o are pentru magnatul Rupert Murdoch, deși admirația nu pare a fi reciprocă.

După ce au încercat în van să interzică apariția cărții, avocații lui Donald Trump au spus despre „Foc și Furie: În interiorul Casei Albe conduse de Donald Trump” („Fire and Fury: Inside the Trump White House) că este o lucrare plină de „afirmații false”, un „gunoi de ficțiune tabloidă”.

De asemenea, unii membri ai echipei prezidențiale s-au grăbit să demonstreze „geniul” președintelui american.

Totodată, s-a încercat discreditarea lui Michael Wolff, echipa președintelui oferind asigurări că acesta nu l-a intervievat niciodată pe Trump la Casa Albă.

Avocații au precizat că analizează posibilitatea lansării de acțiuni judiciare pentru calomnie.

De la lansarea în SUA, pe 5 ianuarie, cartea se află pe primul loc în topul vânzărilor pe platforma online Amazon. Încă din prima săptămână, volumul a ajuns la un milion de exemplare vândute.