iCEE.fest 2019: Carmen Pungă susține că 86% din intenția de cumpărare începe pe Google search

Publicat: 13 06. 2019, 15:23

„Gândiți-vă la oameni nu la public-țintă”, spune Carmen Pungă explicând cum prioritățile pe care le avem în diferite momente ale vieții influențează reacțiile pe care le au cei care privesc la conținutul video publicat online. Carmen Pungă, Industry manager pentru Google România a vorbit despre instrumentele pe care le oferă o platformă online pentru a-i găsi pe cei care să nu sară peste videoclipul pe care îl publici pe Youtube.

„Primim de trei ori mai multă atenție din partea celui care privește dacă adaptăm conținutul nevoilor sale”, spune Pungă exemplificând cu companii care au conceput videoclipuri separat pentru consumatoarele preocupate de modă și pentru mame.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din Bucuresti joi și vineri, 13 și 14 iunie, pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy și a altor susținători.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, își schimbă numele și vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experți în digital și tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenți în România, în 13 și 14 iunie, festivalul așteptând peste 4.000 de participanți (dintre care aproape o treime din afara țării), anunță organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregătește pentru ediția din 2019 an 11 linii de conținut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics și video gaming & entertainment.