iCEE.fest 2019: Google și Facebook trimit la București cel mai mare număr de reprezentanți din istoria evenimentului

Publicat: 09 05. 2019, 12:18

Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook – care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 – vor fi reprezentate, pe 13 și 14 iunie la București, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri și traineri, se arată în comunicat.

Acestia sunt așteptați să prezinte cele mai noi idei și proiecte care redau tendințele din domeniul digital.

„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacționate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii – Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. – ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în țara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook”, explică Dragoș Stanca, fondator și responsabil cu direcțiile de conținut ale evenimentului.

Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creșterii notorietății produselor și serviciilor, dar și workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online și conversii.

Google va aborda subiecte precum redefinirea tunelului clasic de achiziție al produselor, performance marketing și vânzări online, machine learning, dar și traininguri dedicate celor care produc în România și vor să vândă produse și servicii pe plan global.

Prin reprezentanții săi, YouTube va prezenta cele mai noi tendințe în zona video, formate creative și publicitare, dar și cum vede Google impactul inteligenței artificiale în viitor.

În ceea ce privește speakerii Facebook, aceștia se vor axa pe două direcții strategice importante: prima legată de viziunea generală și viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorința de a pune în centru protecția datelor personale, și prin workshopuri adresate specialiștilor care vizează generarea de conversii și vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Prezentările Facebook se vor concentra atât pe prezentarea noii culturi și direcții strategice a Facebook, cât și pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook și Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce – aici urmând a se desfășura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.

În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experiențe ale mai multor parteneri care au obținut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziție de gigantul global.

Agenda și lineup-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare, iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, își schimbă numele și vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experți în digital și tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenți în România, în 13 și 14 iunie, festivalul așteptând peste 4.000 de participanți (dintre care aproape o treime din afara țării), anunță organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregătește pentru ediția din 2019 an 11 linii de conținut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics și video gaming & entertainment.