Netflix vrea să le dea tot mai multă putere de decizie utilizatorilor. Ce SURPRIZE pregătește

Publicat: 21 03. 2019, 14:21
Actualizat: 25 03. 2019, 19:31

Experimentul inițiat de Netflix prin lansarea episodului interactiv „Bandersnatch” din seria „Black Mirror” a deschis o întreagă serie de posibilități pentru producțiile pe care compania le are în vedere, a declarat oficialul.

Drumul de la alegerea tipului de cereale pe care le mănâncă personajul la micul dejun la opțiuni pentru cea mai sigură cale de scăpare din calea unui criminal care îl urmărește cu un topor pare să se contureze tot mai rapid pentru utilizatorii platformei online.

Ținând cont de răspunsul entuziast primit din partea publicului după difuzarea producției SF, compania încearcă să găsească aplicații pentru tehnologia dezvoltată și pentru comedii, filme de groază și de dragoste.

„De ce n-am putea avea o poveste pentru care tu alegi cu cine se întâlnește personajul principal? Sau, pentru filmele de groază, să intri sau să nu intri pe ușa aceea sau să sari pe fereastră și pleci de acolo? Poți să alegi”, spune Yellin.

În „Bandersnatch”, prima decizie pe care spectatorul era invitat să o ia era legată de alegerea între cereale Sugar Puffs sau Frosties pentru personaj la micul dejun.

Intenția a fost să ofere publicului o alegere ușoară care să încurajeze testarea tehnologiei, fie prin intermediul telecomenzii, fie prin click pe ecran. Filmul continua indiferent dacă spectatorul alegea sau nu ceva.

Pasul următor ar putea fi introducerea tehnologiei dezvoltate în acest fel în producții în care opțiunile spectatorului au urmări majore asupra vieții personajelor. „În filmele de groază, alegerile sunt în permanență între viață și moarte, iar, pentru filmele de dragoste, miza este una apăsat emoțională”, spune Yellin.

Vicepreședintele Netflix a mai spus că procesul se află încă în fazele inițiale și că nu vede vreo amenințare ca divertismentul interactiv să înlocuiască modurile tradiționale în care sunt spuse poveștile.

Netflix a produs deja mai multe emisiuni interactive adresate copiilor, iar acestea au avut imediat succes, a afirmat Yellin care a explicat faptul că, „pentru cei mici, nu există reguli prestabilite, ei își închipuie că așa se face și încearcă opțiunile oferite”.

Foto: Hepta