O cântăreață celebră a fost dată în JUDECATĂ pentru că a COPIAT o emisiune

Publicat: 03 04. 2019, 14:29

Alvin Gray-El a spus că formatul programului este identic cu „Let’s Start the Dance”, o idee de emisiune cu dansatori pe care a trimis-o coregrafei și producătoarei de televiziune Debbie Allen în 2009. Aceasta nu i-a răspuns niciodată la propunere.

În 2010, el și-a înregistrat conceptul la Oficiul American pentru Drepturi de Autor. Șapte ani mai târziu, acesta a primit vestea că există o emisiune cu un concept similar, produsă de Lopez și de postul american NBC.

Gray-El susține că a trimis o scrisoare reprezentanților postului de televiziune, prin care și-a susținut punctul de vedere. El mai spune că nu a primit niciun răspuns de la aceștia și că nu își explică cum a ajuns ideea pe care i-a trimis-o lui Allen în mâinile artistei americane.

Acesta a decis să le dea în judecată pe Debbie Allen și Jennifer Lopez, cerându-le daune de 6,5 milioane de dolari.

„World of Dance” este o emisiune concurs în care dansatori specializați în diferite stiluri concurează, individual sau în perechi, pentru un premiu de 1 milion de dolari. Surse apropiate vedetei americane susțin că proiectul fusese creat de NBC în urmă cu câțiva ani, iar reprezentații televiziunii i-au oferit conceptul lui Lopez, care a intrat în juriul emisiunii.

Jennifer Lopez, în vârstă de 49 de ani, s-a lansat inițial ca actriță, înainte de a deveni o vedetă a muzicii pop. După ce a devenit cunoscută în anii 1990 cu rolul din sitcomul „In Living Color”, Jennifer Lopez a devenit un star de talie mondială, remarcându-se în filme precum „Selena”, „Money Train/Trenul cu bani”, „Anaconda”, „The Wedding Planner/Eu cu cine mă mărit?”, „Maid In Manhattan/Camerista”, „The Back-up Plan/Plan de rezervă” și „What To Expect When You’re Expecting/Pregătește-te, că vine!”. Și-a lansat albumul muzical de debut, „On the 6”, în 1999. Jennifer Lopez s-a remarcat și în calitate de jurat al emisiunii-concurs „American Idol”, dar și cu numeroase albume pop, care s-au vândut în peste 75 de milioane de exemplare. Jennifer Lopez este și o femeie de afaceri cu un simț antreprenorial dezvoltat, artista lansându-și propria companie de producție, o linie vestimentară și o gamă de parfumuri.

Foto: Hepta