Pahare șterse cu fața de pernă și comisioane ascunse la prețurile de cazare. Ce nu știu clienții despre serviciile de la hotel

Publicat: 26 08. 2012, 12:59
Actualizat: 30 07. 2014, 02:22

O discuție purtată pe un forum de mai mulți angajați din industria hotelieră din întreaga lume a scos la iveală o serie de detalii care nu ajung niciodată la urechile clienților.

Daily Mail scrie că totul a pornit de la o întrebare postată de un utilizator dornic să știe câteva lucruri pe care hotelierii le ascund oaspeților.

Urină în loc de whisky în sticla din minibar

Un angajat al unui hotel din Suedia a povestit cum un oaspete a vrut să scape de factura pentru produsele de la minibar și a umplut cu urină sticla de wisky pe care o consumase.

O pată albă pe așternut merge curățată doar cu o cârpă umedă

Un alt utilizator a mărturisit că atunci când se afla în timpul training-ului pentru un post la un hotel, superiorul său l-a învățat să curețe o pată albă descoperită pe așternuturile dintr-o cameră doar folosind o cârpă umedă.

Fețele de pernă, ștergar pentru pahare

Un fost camerist a recunoscut că, atunci când lucra la hotel, spăla paharele din cameră în chiuveta din baie, după care le ștergea cu fața de pernă. Iar asta o făcea doar dacă paharele păreau murdare.

Păr, păr și iar păr

O cameristă a spus, în cadrul aceleiași discuții de pe forum, că cel mai multă urăște să strângă grămezile imense de păr lăsat în urmă de oaspeți peste tot.

Cum să procedezi când vrei doar o singură cameră

Un angajat al unui hotel de top a spus că cei doresc să ia doar o singură cameră nu ar trebui să apeleze la agențiile de turism, ci să rezerve una sunând direct la hotel. Asta deoarece intermediari iau comisioane foarte mari, iar clienții care vor o singură cameră pot găsi aproape întotdeauna una liberă direct la hotel.

Cum să anulezi o rezervare fără să mai plătește comision

Un indiciu valoros a fost cel oferit de un recepționer de pe forumul de discuții. Atunci când vrei să anulezi o rezervare fără să mai plătești comision sună la hotel și solicită amânarea ei pentru o dată ulterioară, apoi mai sună o dată la hotel și solicită anularea ei.

Telefonul de la miezul nopții

Un lucru pe care ar trebui să-l știe oaspeții unui hotel este acela că angajații hotelului nu vor suna niciodată în timpul nopții ca să vă solicite cardul pentru încasări, așa că nu ar trebui să vă lăsați duși de nas de astfel de solicitări.

Împrietenește-te cu angajații hotelului

Un angajat de la Hilton a povestit că îi îndeamnă pe oaspeți să întrebe mereu de beneficiile de care pot dispune, cum ar fi sticlele de apă sau țigările oferite gratuit de hotel.

Un fost angajat al lanțului hotelier Ritz-Carlton a dezvăluit că se acordă un credit de 1.500 de dolari pe care angajații îl pot folosi pentru a îmbunăți condițiile de ședere ale oaspetelui.