Pentru a compensa declinul vânzărilor, McDonald’s introduce în meniu trei noi produse

Publicat: 22 04. 2013, 13:39
Actualizat: 22 03. 2019, 09:53

McDonald’s se bazează pe trei produse noi ce urmează să fie introduse în meniurile restaurantelor din Statele Unite, menite să oprească declinul vânzărilor, scrie Business Insider.

Gigantul fast-food a anunțat recent că vânzările au scăzut în 2012 cu 1,2% față de anul precedent. Motivul, notează sursa, este legat de problemele financiare ale americanilor care cântăresc mai mult decizia de a da bani pe mâncare fast-food.

Don Thompson, CEO-ul McDonald’s și cel care a ales numele noilor produse, speră că acestea îi vor ademeni pe americani în restaurantele lanțului.

Premium McWraps. Angajații McDonald’s îi spun acestui sandviș „nimicitorul Subway-ului”. Produsele McWraps sunt populare în Europa unde se găsesc în mai multe sortimente: pui cu șuncă, pui chili dulce sau pui și vită. Compania speră ca aceste sandvișuri să atragă clientela preocupată de mâncarea sănătoasă, Wrap-urile fiind apreciate a fi mai sănătoare decât cartofii prăjiți sau ceilalți burgeri serviți de McDonanld’s.

Egg White Delight. Sandvișul este făcut doar din albușuri de ou și este destinat de asemenea persoanelor preocupate de sănătate având cu 40 de calorii mai puțin decât varianta care include și gălbenușul. Totodată, sandvișul este făcut cu cheddar alb în loc de cheddar galben.

Smoothie cu rodii și coacăze. Aroma este populară în Canada unde este servită în lanțul McCafe alături de smoothie-uri cu arome de căpșuni și banane sau fructe de pădure. În cazul în care vor avea succes, smoothie-urile vor aduce companiei profituri considerabile având în vedere că sunt ieftin de produs, notează sursa.

 

 

LOTO – LOTO 6/49. Numerele extrase duminică, 21 aprilie. Premiul cel mare la LOTO 6/49, de 5,8 milioane de euro, nu a fost câștigat