SERVICIUL ROMÂN DE COMEDIE. Aproape 2,5 milioane de români au urmărit prima emisiune din noul sezon

Publicat: 04 10. 2012, 15:59
Actualizat: 29 07. 2014, 18:24

Prima emisiune din noul sezon al „Serviciului Român de Comedie” (SRC), difuzat ieri seară la ProTv, a fost lider de audință.

Supereroii comediei aduși de Toni Grecu în noul sediu al Serviciului, Comedy Plaza, au fost pe placul românilor. Ediția SRC din 3 octombrie a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, astfel că aproape 2,5 milioane de români erau cu ochii pe Toni Grecu & co. în minutul de maximă audiență înregistrat la ora 20.56.

La nivelul publicului său țintă, Pro Tv a înregistrat un vârf de audiență de 10,9 puncte de rating și 23,8 % cotă de piață, mai mult decât triplu decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 3,5 puncte de rating și 7,6 % cotă de piață în același minut (21.25).

Noul sezon al „Serviciul Român de Comedie”, a adus în casele românilor multă bună dispoziție, umor de calitate, personaje și mini-seriale noi, precum supereroii, Super Gina, Super Costel sau „Familia Pompa”. Pe parcursul întregului interval de difuzare (20.30-21.30) SRC a fost lider detașat de audiență, astfel că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani ProTv s-a clasat primul cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,4 % cotă de piață, în vreme ce Antena 1 obținea 5 puncte de rating și 11,4 procente din cota de piață. Și publicul din mediul urban a ales să urmărească tot SRC, astfel încât ProTv a fost lider de audiență cu o medie de 7,5 puncte de rating și 15,1 % cotă de piață, spre deosebire de Antena 1 care avea în același interval doar 4,7 puncte de rating și 9,5 % cotă de piață.

ProTv a condus calsamentul audiențelor și la nivelul întregii țări cu o medie de 7,3 puncte de rating și 14,5 % cotă de piață, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, după Kanal D, cu numai 5,1 puncte de rating și 10,1 procente din cota de piață.