Top 10 cele mai populare clipuri de pe Youtube în 2015

Publicat: 09 12. 2015, 17:54
Actualizat: 06 07. 2016, 02:38

10. „Obama reads mean tweets” – Ediția show-ului american „Jimmy Kimmel Live” în care președintele Statelor Unite a citit și comentat postări răutăcioase care au apărut pe Twitter la adresa lui. La afirmațiile internauților, Obama s-a mulțumit să zâmbească politicos, părând, pe alocuri, chiar amuzat sau autoironic.

9. „DashCam Confessional” – Un alt video care a devenit viral în mediul online și care a reușit să intre în Top 10 cele mai vizionate clipuri de pe Youtube ale anului 2015 este o înregistrare cu un polițist din Dover, Maryland. Aflat la volanul mașinii de serviciu, agentul ascultă pe repeat melodia „Shake It Off”, cântată de Taylor Swift. Clipul video este cu atât mai amuzant, cu cât polițistul este filmat cu o cameră ascunsă în mașină, iar acesta fredonează entuziasmat versurile cântecului și se mișcă în ritmul muzicii. Înregistrarea are peste 37 de milioane de vizualizări și foarte multe comentarii, dintre care unul îi aparține chiar cântăreței Taylor Swift.
 

 

8. „Golden Boy” – O bucată dintr-o emisiune a show-ului TV Britain’s Got Talent apare în topul Youtube pentru al doilea an consecutiv, de această dată datorită lui Calum Scott, un concurent care a făcut furori prin interpretarea în manieră proprie a melodiei „Dancing On My Own”, cântată, în original, de Robyn.

 

 

7. „Giant Water Baloon” – Un bărbat de 1,83 m într-un balon cu apă uriaș. Ciudat și grozav în același timp, acest video a fost vizualizat de mai mult de 40 de milioane  de oameni.

 

 

6. „The Bieber Fever” – Fanii lui Justin Bieber au fost absolut încântați de o înregistrare în care cântărețul fredona în mașină melodiile care l-au consacrat, alături de James Corden de la „The Late Late Show”.

 

 

5. „Lip Sync Battle” – Peste 50 de milioane de vizualizări a acumulat în 2015 o secvență a emisiunii americane The Tonight Show, prezentată de Jimmy Fallon, care arată prestația actorului Will Ferrell la un „concurs de playback”. Acesta reproduce și elementele coregrafice care apar în videoclip, spre amuzamentul celor din jur.

 

 

4. „#Lovehasnolabels” – Acest clip inspirațional a devenit viral pe Internet, pentru care face apel la coarda sensibilă și i-a determinat pe oameni să se gândească mai mult la prejudecățile lor și la etichetele pe care le pun celor din jur doar pe baza unor elemente superficiale, precum rasa, religia sau sexualitatea lor.

 

 

3. „Crazy Plastic Ball Prank” – Cum ar fi să ajungi într-o zi acasă și să-ți găsești cameră plină ochi cu mingi colorate de plastic? Roman Atwood, celebru pentru farsele sale postate pe Youtube, a decis să afle cum reacționează cei din jur la o asemenea glumă, așa că i-a pregătit o astfel de „surpriză” chiar soției sale.

 

 

2. „Clash of Clans” – Pe poziția a doua se clasează o reclamă difuzată la Super Bowl care l-a avut drept protagonist pe faimosul Liam Neeson. Actorul a promovat atunci jocul video Clash of Clans, iar spotul a trezit interesul oamenilor și mult timp după celebra competiție.

 

 

1. „Watch me” – Pe prima poziție în clasament se situează un video în care media de vârsta a protagonoștilor este, cel mai probabil, sub zece ani. Silentó cântă melodia Watch me, însă atenția tuturor este concentrată asupra videoclipului în care micuța Heaven King, în vârstă de patru ani, reușește să execute mișcările consacrate drept „whip/nae nae” mai bine decât oricine a dansat vreodată în acest stil. Cel puțin asta au considerat cei aproape 116 milioane de utilizatori Youtube care au vizualizat clipul.