BRAT face un pas înainte. Cum vor fi monitorizate pe viitor investițiile în publicitate

Publicat: 14 05. 2015, 16:38
Actualizat: 05 08. 2015, 15:05

Studiul Monitorizarea Investițiilor în Publicitate oferă, prin intermediul aplicației Media Monitor, informații detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfășurate în presa scrisă, radio, online și OOH (Out-of-home), potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

„Venind în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor serviciului, BRAT adaugă două noi modalități de raportare automatizată în cadrul serviciului”, se spune în comunicat.

Astfel, săptămânal și lunar, beneficiarii serviciului pot primi rapoarte predefinite ce conțin toate campaniile publicitare noi lansate în ultima săptămână, respectiv în ultima lună. Aceste noi caracteristici ale raportării completează sistemul de avertizare rapidă „Early Warning” funcțional încă de la începutul serviciului, și care constă în semnalarea lansării unei campanii de publicitate într-un termen cât mai scurt de la lansarea acesteia.

Serviciul este disponibil pentru presa scrisă, radio și online și, încă de la implementare, caracteristica sa principală a fost aceea de a pune zilnic la dispoziția utilizatorilor rezultate de monitorizare complete și verificate pentru campaniile lansate în ziua curentă (print) sau în ziua anterioară (radio și online).

Prima livrare a rapoartelor săptămânale a avut loc pe 12 mai, iar prima livrare a rapoartelor lunare va avea loc la începutul lui iunie, pentru luna mai.

Sistemul de avertizare rapidă poate fi accesat fără costuri suplimentare de membrii BRAT beneficiari ai studiului MIP și de orice altă companie în baza unui contract.

Biroul Român de Audit Transmedia este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieței de publicitate pentru presa scrisă și mediul online în ceea ce privește rezultatele de audiență, tirajul publicațiilor și traficul site-urilor.