Clienții Bancpost au fost supuși unei tentative de fraudă prin e-mail

Publicat: 15 02. 2012, 11:54
Actualizat: 03 05. 2012, 14:38
Clienții Bancpost au fost supuși joi unei tentative de fraudă prin e-mail, după ce au primit un mesaj potrivit căruia banca introduce un nou serviciu, pentru care ar fi fost nevoie de dezvăluirea codului PIN.

Clienții Bancpost au fost supuși joi unei tentative de fraudă prin e-mail, după ce au primit un mesaj potrivit căruia banca introduce un nou serviciu, pentru care ar fi fost nevoie de dezvăluirea codului PIN.

"Începând cu data de 10 – februarie – 2008 serviciul Fastbanking de la BancPost va fi obligatoriu pt toți clienții care posedă cardul maestro BancPost Millenium. Pentru începe procesul de înregistrare la serviciul Fastbanking de la Bancpost Click aici", se spune în e-mail, numele băncii fiind scris greșit.

După accesarea paginii, cu adresa http://203.172.176.194/%20/BancPost/include.php, clienților le erau cerute date confidențiale, respectiv numărul cardului de credit, data expirării și codul PIN.

Pagina falsă semăna cu cea oficială a băncii, iar în momentul în care clientul dorea să afle mai multe informații despre produsele sau serviciile Bancpost, era redirecționat către site-ul oficial.

Mai multe știri pe www.mediafax.ro