Moment extrem de rar la Apple: Directorul general își cere scuze pentru problema hărților

Publicat: 28 09. 2012, 21:44
Actualizat: 22 03. 2019, 14:55

Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut vineri scuze clienților frustrați de erorile noului sistem de hărți introdus de companie și i-a îndreptat către servicii oferite de rivali, precum Google, scrie portalul AllThingsDigital, potrivit Mediafax.

Recunoașterea unei greșeli de către șeful Apple este un moment „incredibil de rar”, notează portalul IT.

Apple a lansat propriul serviciu de hărți în septembrie, când a introdus noul sistem de operare iOS 6 și a lansat la vânzare iPhone 5. Utilizatorii s-au plâns, însă, că noul serviciu de hărți conține erori geografice, are deficite de informații și nu include caracteristici care fac serviciul Google Maps popular, precum informații despre transportul public, date ample despre trafic sau poze ale străzilor.

„Ne pare foarte rău pentru frustrarea pe care am cauzat-o clienților și facem tot ce putem pentru a îmbunătăți serviciul Maps. Până când îmbunătățim Maps, puteți încerca alternative prin descărcarea de aplicații cu hărți din App Store, precum Bing, MapQuest și Waze, sau puteți utiliza hărți Google sau Nokia”, afirmă Cook într-o scrisoare postată pe site-ul companiei.

În multe feluri, situația este comparabilă cu răspunsul Apple la problema legată de antena iPhone din urmă cu doi ani, când directorul general de la acea vreme, Steve Jobs, a organizat o conferință de presă în care a admis că iPhone nu este perfect, scrie AllThingsDigital.