Nu se poate așa ceva! Ce a primit un tânăr de 21 de ani, după ce a a comandat o pereche de pantaloni prin ASOS

Publicat: 06 09. 2022, 15:40
Actualizat: 06 09. 2022, 15:41
Sursă Foto - Instagram

Cu toții știm problemele comenzilor online, uneori nu ajung la timp, alteori sunt prea mari, prea mici, sau nu coincid cu produsele din imagini. Este și cazul unei femei care a comandat o pereche de pantaloni de pe ASOS pentru fiul său. Femeia a rămas șocată când a deschis coletul.

Mama unui băiat, jurnalistă de meserie, Suzanne Baum, a fost îngrozită atunci când i-a sosit comanda de pe ASOS.

Femeia a cumpărat o pereche de pantaloni scurți pentru fiul ei, iar imediat cum a deschis coletul a observat câteva lucruri suspecte. Pantalonii aveau o pată maro dubioasă, care, după spusele mamei, mirosea foarte urât.

Într-o postare de pe Instagram, femeiea a susținut că „arăta și mirosea a vomă.”

Sursă Foto – Instagram

„Dragă @asos, în calitate de client extrem de loial de ani de zile, i-am încurajat întotdeauna pe copiii mei mai mari să acceseze site-ul vostru și să-și cheltuiască banii cu înțelepciune!” , a scris ea, spunând că fiul ei în vârstă de 21 de ani a deschis comanda pentru pantaloni scurți, iar în schimb, mirosul groaznic l-a lăsat mască.

„Complet cătrănită/dezamăgită/în stare de șoc! Nu mai aveți serviciu pentru clienți, iar robotul virtual online este inutil, de aici și faptul că a trebuit să încerc și să contactez pe cineva, dar nu dau de nimeni”, a mai scris femeia în descrierea de pe Instagram.

Internauții au fost de acord cu reacția mamei băiatului

Internauții au fost la fel de îngroziți de întâmplare, apoi și-au exprimat dezgustul prin zeci de comentarii.

„Este josnic”, a declarat un utilizator, în timp ce altul a descris-o ca „atât de greșit în atât de multe sensuri!”

„Nu sunt deloc surprins”, a scris altul. „Totul despre ASOS este îngrozitor.”

„Este dezgustător. Tocmai și-au pierdut un client, iar o pereche de pantofi nu a rezistat decât o singură purtare și n-am primit niciun răspsun din partea lor!”, a scri o altă persoană, potrivit  NYpost.com.

Un purtător de cuvânt al ASOS a declarat pentru un post: „Ne cerem scuze pentru experiența pe care doamna Baum și fiul ei au avut-o cumpârând de pe ASOS. Este clar că acest articol a fost cu mult sub standardul pe care ne-am aștepta să-l livrăm. Investigăm problema cu echipa noastră de depozit în regim de urgență și am emis o rambursare completă împreună cu un voucher ASOS ca un gest de bunăvoință.”