Pro TV, lider de audiență în luna octombrie

Publicat: 15 02. 2012, 11:09
Actualizat: 06 03. 2012, 23:08
Pro TV a fost lider de audiență în luna octombrie în rândul publicului comercial (18-49 de ani, urban), cu un rating de 2,4 %, ceea ce înseamna că, în medie, 243.000 de telespectatori au urmărit postul pe parcursul întregii zile, potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International.

 

Pro TV a fost lider de audiență în luna octombrie în rândul publicului comercial (18-49 de ani, urban), cu un rating de 2,4 %, ceea ce înseamna că, în medie, 243.000 de telespectatori au urmărit postul pe parcursul întregii zile, potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International.

Pe targetul publicului comercial (18-49 urban), Pro TV a avut, la nivel național, o audiență medie de 2,4% și o cotă de piață de 15,3%. Pe același public, Pro TV este urmat de Antena 1, cu 1,7% rating (168.000 telespectatori) și un share de 10,5%.

Pe poziția a treia se află postul Acasa TV, cu 1,2% rating (120.000 telespectatori) și 7,5% cotă de piață.

Mai multe știri pe www.mediafax.ro